Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Large Piece

Soort onderwerp: Large Piece

Size onderwerp: min 400x400

Render: Hoeft niet

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Meteen

Ik wil een afspraak maken. De verliezer moet 2 dagen lang een signature naar keuze van de winnaar als huidige signature nemen. :)

Wie wil?

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Ik wil wel, maar ik heb mn signature niet meteen.

En ik wil ook wel een signature van je 2 dagen lang dragen.. :puh:

Geplaatst:

Het spijt me dat ik zo laat ben met m'n ontwerp. :$ Al de tweede keer.. Ik neem aan dat dit wel behoort tot een 'Large Piece'.

rihanna236nj.png

Geplaatst:

Ik stem op Froop, het heeft een hele goede sfeer en voor de rest gewoon erg mooi gemaakt.

Die van Arjen is ook zeker niet mis, alleen er hadden misschien nog wel wat effectjes aan kunnen worden toegevoegd.

Vote: Froop.

Geplaatst: (bewerkt)

Froop & Arjen,

Dit is een moeiljke keuze.

Froop

Je hebt hier echt je best voor gedaan. Ik heb bijna niets op te merken.

Enkel vind ik het jammer dat je hartje niet helemaal zichtbaar is

Arjen

Of het ligt aan mijn computer, of het hoort zo te zijn. Ik vind het jammer van de blauwe vlekken.

Na dit, vind ik je Lp regelrecht geslaagd. Een heel mooi Lp'tje.

Een keuze waar ik heel lang heb moeten aan twijfelen.

Mijn stem gaat naar Froop

Greetz, Merticus

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:

Stem : Arjen

De large artwork van Froop zie je al tè veel , dus niet erg origineel. Van Arjen zie je weinig. Alles soort van " zwart-wit " en een stukje in kleur.De text is perfect. Behlave de background valt me tegen.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Froop..

Ik moet zeggen dat het 2 erg mooie Designs zijn, alleen die van Froop spreekt me meer aan..

Arjen's design is minder origineel, en Froop heeft een apart Design gemaakt..

De Blauwe "Dingen/Vlekken" op Arjen's afbeelding vind ik eigenlijk niet mooi, misschien was het mooier geweest, om deze weg te laten, of te veranderen..

1 Stem voor Froop erbij dus :) ..

Succes ermee allebei!

Geplaatst:

Arjen's design minder origineel? Ik vindt het juist wel heel origineel, en ook gaat mijn stem naar Arjen.

Ik vindt zijn LP heel goed gelukt, het geeft je een apart gevoeltje (aan de positieve kant). Veel kan ik er niet over zeggen, ik vindt het gewoon geweldig.. Ook Froop zijn is heel mooi, eigenlijk kan ik aan beide geen minpunten hangen, maar Arjen zijne spreekt me meer aan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...