Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Batista VS John Cena

Soort design: Signature

Size design: 500 bij 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

hier is ie:

johncenavsbatista11113rq.jpg

dit is mn derde denk ik

ik heb een slechte fotobewerker

maar als jullie een goeie weten stuur me een pb a.u.b

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Ik wil best tegen je, al is het wel een apart onderwerp :) ...

Ik zal er proberen plaatjes van te vinden, en m'n Design zo snel mogelijk af te hebben als je wil? :)

Geplaatst:

Lol P-Jamma doe eens even normaal man :puh:

Die van Dago is niet zo mooi, dus kies dan geen makkelijke uit :puh:

rspct

Geplaatst: (bewerkt)

Het stemmen kan beginnen, want ik heb net mijn Design af..

Veel succes ermee Dago! :)

Dago58x:

johncenavsbatista11113rq.jpg

P-Jamma:

battledagovspjamma7cg.png

Edit: Ik zie nu ze boven elkaar staan, dat ik helemaal vergeten ben dat het Design 500 x 100 moest zijn, hopelijk is dit niet erg? :$

Bewerkt: door P-Jamma
Geplaatst:

Nou dit lijkt mij vrij duidelijk.

Hier even mijn rate+ vote:

Dago58x:

+ Mooie renders uitgekozen (ik ken ze wel alletwee niet :puh: ) maar nu weet ik al dat ik daar geen ruzie zal mee zoeken ;)

- Je had beter een wat kleinere design genomen want in het midden is het helemaal leeg, tekst past niet zo goed en er is geen border rond.

P-Jamma:

+ Ook mooie renders, mooie achtergrond (explosie(?) is wel mooi gedaan) en leuke lichteffecten (als je die hebt toegevoegd maar het licht is wel langs de juiste kant van de explosie dus ik denk het wel)

- Misschien beter een wat donkerdere achtergrondkleurtje genomen en ik weet niet voorwat die W staat? :)

Mijn vote gaat naar: P-Jamma

Dago je hebt PS (of ander prog.) waarschijnlijk nog niet lang maar volg wat tuts en het komt wel goed (bij mij was dat ook).

KUTGW Guys! :klap:

Geplaatst:

Dago58x:

+ Mooie renders uitgekozen (ik ken ze wel alletwee niet :puh: ) maar nu weet ik al dat ik daar geen ruzie zal mee zoeken ;)

- Je had beter een wat kleinere design genomen want in het midden is het helemaal leeg, tekst past niet zo goed en er is geen border rond.

P-Jamma:

+ Ook mooie renders, mooie achtergrond (explosie(?) is wel mooi gedaan) en leuke lichteffecten (als je die hebt toegevoegd maar het licht is wel langs de juiste kant van de explosie dus ik denk het wel)

- Misschien beter een wat donkerdere achtergrondkleurtje genomen en ik weet niet voorwat die W staat? :)

Dago je hebt PS (of ander prog.) waarschijnlijk nog niet lang maar volg wat tuts en het komt wel goed (bij mij was dat ook).

Hier ben ik het mee eens, P-Jamma +1.

Geplaatst:

Dago58x:

P-Jamma:

Hier ben ik het mee eens, P-Jamma +1.

Hier ben ik het ook mee eens!!

Vote: P-Jamma

Geplaatst:

Kan een Moderator de Titel veranderen? :)

Aangezien het stemmen al bijna afgelopen is...

Geplaatst:

Bedankt voor het stemmen iedereen, een PB naar een Mod is verstuurd :) ..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...