Dago58x Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Batista VS John Cena Soort design: Signature Size design: 500 bij 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk hier is ie: dit is mn derde denk ik ik heb een slechte fotobewerker maar als jullie een goeie weten stuur me een pb a.u.b Bewerkt: 22 juni 2006 door Dago58x
P-Jamma Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik wil best tegen je, al is het wel een apart onderwerp ... Ik zal er proberen plaatjes van te vinden, en m'n Design zo snel mogelijk af te hebben als je wil?
Achille Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Lol P-Jamma doe eens even normaal man Die van Dago is niet zo mooi, dus kies dan geen makkelijke uit rspct
P-Jamma Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Het stemmen kan beginnen, want ik heb net mijn Design af.. Veel succes ermee Dago! Dago58x: P-Jamma: Edit: Ik zie nu ze boven elkaar staan, dat ik helemaal vergeten ben dat het Design 500 x 100 moest zijn, hopelijk is dit niet erg? :$ Bewerkt: 23 juni 2006 door P-Jamma
Jon-asses Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Nou dit lijkt mij vrij duidelijk. Hier even mijn rate+ vote: Dago58x: + Mooie renders uitgekozen (ik ken ze wel alletwee niet ) maar nu weet ik al dat ik daar geen ruzie zal mee zoeken - Je had beter een wat kleinere design genomen want in het midden is het helemaal leeg, tekst past niet zo goed en er is geen border rond. P-Jamma: + Ook mooie renders, mooie achtergrond (explosie(?) is wel mooi gedaan) en leuke lichteffecten (als je die hebt toegevoegd maar het licht is wel langs de juiste kant van de explosie dus ik denk het wel) - Misschien beter een wat donkerdere achtergrondkleurtje genomen en ik weet niet voorwat die W staat? Mijn vote gaat naar: P-Jamma Dago je hebt PS (of ander prog.) waarschijnlijk nog niet lang maar volg wat tuts en het komt wel goed (bij mij was dat ook). KUTGW Guys!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Nou dit lijkt mij vrij duidelijk.Hier even mijn rate+ vote: Dago58x: + Mooie renders uitgekozen (ik ken ze wel alletwee niet ) maar nu weet ik al dat ik daar geen ruzie zal mee zoeken - Je had beter een wat kleinere design genomen want in het midden is het helemaal leeg, tekst past niet zo goed en er is geen border rond. P-Jamma: + Ook mooie renders, mooie achtergrond (explosie(?) is wel mooi gedaan) en leuke lichteffecten (als je die hebt toegevoegd maar het licht is wel langs de juiste kant van de explosie dus ik denk het wel) - Misschien beter een wat donkerdere achtergrondkleurtje genomen en ik weet niet voorwat die W staat? Mijn vote gaat naar: P-Jamma Dago je hebt PS (of ander prog.) waarschijnlijk nog niet lang maar volg wat tuts en het komt wel goed (bij mij was dat ook). KUTGW Guys! Hier ben ik het mee eens, P-Jamma +1.
King Room Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Nou dit lijkt mij vrij duidelijk. Hier even mijn rate+ vote: Dago58x: + Mooie renders uitgekozen (ik ken ze wel alletwee niet ) maar nu weet ik al dat ik daar geen ruzie zal mee zoeken - Je had beter een wat kleinere design genomen want in het midden is het helemaal leeg, tekst past niet zo goed en er is geen border rond. P-Jamma: + Ook mooie renders, mooie achtergrond (explosie(?) is wel mooi gedaan) en leuke lichteffecten (als je die hebt toegevoegd maar het licht is wel langs de juiste kant van de explosie dus ik denk het wel) - Misschien beter een wat donkerdere achtergrondkleurtje genomen en ik weet niet voorwat die W staat? Mijn vote gaat naar: P-Jamma Dago je hebt PS (of ander prog.) waarschijnlijk nog niet lang maar volg wat tuts en het komt wel goed (bij mij was dat ook). KUTGW Guys! Hier ben ik het mee eens, P-Jamma +1. Hier ben ik het ook mee eens!! Vote: P-Jamma
P-Jamma Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Kan een Moderator de Titel veranderen? Aangezien het stemmen al bijna afgelopen is...
Pitbull Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 ik stem op P-jamma, die andere is een beetje te leeg in het midden.
P-Jamma Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Bedankt voor het stemmen iedereen, een PB naar een Mod is verstuurd ..
Slimm Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Battle afgelopen, winnaar P-Jamma. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts