Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm...

Bestaat er zo'n cheat die je kunt indrukken waardoor ALLE MISSIES gespeeld zijn..?

Baay!

Mats_x :klap:_O_8)

Hey, welkom op 't forum :cya:.

Nee, die is er helaas niet.

Je moet ze allemaal zelf doen :puh:.

Hier zijn alle cheats:

PC cheats.

PS2 cheats.

X-box cheats.

Bewerkt: door italia_juju

Je kunt echter wel een 100% savegame plaatsen:

Die kun je hier vinden!

Je moet echter dan wel eerst even inloggen!

Download hem, zet hem in je map 'San Andreas Userfiles' in Mijn Documenten, en verander je kleding naar wat je zelf al had. Dan is heb je een 100% savegame!

Bewerkt: door Dutchy3010

Hmm...

Bestaat er zo'n cheat die je kunt indrukken waardoor ALLE MISSIES gespeeld zijn..?

Baay!

Mats_x :klap:_O_8)

Hey Mats, en welkom op het GTAForum! :engel:

Wat je ook kunt doen, is een 100% Savegame downloaden, dit kun je hier doen! ::Klikken:: Ik neem aan dat je hem op de PC hebt? dan moet je onderste downloaden, als je het op de ps2 hebt, download dan de tweede. voor de XBoX weet ik niet of er savegames zijn te downloaden, anders kun je natuurlijk altijd Hier zoeken, succes ermee! _O_

EDIT: En ja hoor, Dutchy3010 was me voor :puh:

Bewerkt: door ShortY-
Geplaatst:

Ik kan me maar niet inloggen voor het vorige bestand dat je hebt doorgestuurd te downloaden :?

Kun je het ook anders doorsturen?

Joew.

Ik heb de 100% savegame voor de pc toegevoegd. Gehaald van GTAGames.nl en gemaakt door Zeemon.

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Maar wat moet ik nunuu doen er komt op m'n scherm.. :

Het bijhorende progr. in een lijst selecteren?

OF

Het bijhorende progr. op het web opsporen?

ZUCHT :duh:

Jooew

Geplaatst:

Je moet de save-game die HerrieM net voor je heeft geplaatst in deze map plaatsen:

Deze Computer > Mijn documenten > GTA San Andreas User Files

De save-game moet in het voorbeeld deze naam hebben: GTASAsf1.b Waarbij 1 geld voor de reeks 1 t/m 8, dit duid het slot aan dus.

Veel succes :cya:.

Geplaatst:

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, je kan verschillende namen gebruiken voor de San Andreas, gebruik je deze niet dan zal hij niet in het spel getoond worden. Ik heb hieronder voor het gemak even een lijstje gemaakt met alle geldige bestandsnamen. Natuurlijk bied het geen garantie dat ze het doen, want er zijn altijd corrupte (andere versie/foute) versie's.

- GTASAsf1.b

- GTASAsf2.b

- GTASAsf3.b

- GTASAsf4.b

- GTASAsf5.b

- GTASAsf6.b

- GTASAsf7.b

- GTASAsf8.b

Nog één keer dan 1 t/m 8 bepaalt welk slot er gebruikt moet worden. In het voorbeeld van HerrieM staat hij dus op slot 2. :cya:

Geplaatst:

AAHZOO... :*D

Ik snap et nog niee :?:-(

Mjaah:p

Voeg me anders toe op msn als je dat hebt :

**** (at) hotmail DOT com

>>> Door Dizzee: E-mail verwijderd. Zie de forum-regels<<<

J.ooeew

Je moet de savegame in deze map plaatsen: C:\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Dan open je het spel en moet de savegame staan bij de opgeslagen spellen.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

je hoeft er niet meer te hebbeb.. als je 4 t/m 8 er niet bij hebt staan betekent dat er nog niet op dat slot gesaved is.. zet gewoon de savegame in de map met een nummer erachter en in het spel zal je savegame op dat slot zitten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...