Mats Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 MAAR WAARVOOR DIENT DAT NU JUIST?? Is het voor verder in het spel te graken?? Joeew.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Nee, want je download dan een savegame waarin het spel al helemaal uitgespeelt is. Je kunt in die savegame wel andere kleren enz. kopen, zodat je dezelfde CJ hebt als in je eigen savegame. Maar je kunt niet in je eigen savegame een cheat invoeren die alles 100% uitspeelt. Je zult dan een andere savegame moeten downloaden, die wel 100% is uitgespeeld. Snap je? Bewerkt: 22 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
megamaggot Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 en hoe zit het dan met de 100% savegame voor de ps2??moet je dan de savegame op dvd'tje barnde ofzo of pc op de ps2 aansluite?? greetz Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Volgens mij moest je het op een Usb datastick zetten en het zo inladen in de Playstation. Je hebt hier speciale cd voor nodig zoals Armax. Volgens mij kun je deze cd-rom bestellen op GTAGames. Ook heb je speciale software nodig voor op je Usb stick zoals X-Port of Maxdrive. Lees anders hier even verder. Ik heb het ook even voor je geQuote: 100% savegame voor de PlayStation 2!Features: Verhaallijn 100% compleet Infinite ammo Max. Spieren Killer level voor alle wapens Alle mogelijkheden tot het hoogste level Alle kleren in CJ's klerenkast Goude medailles in alle trainingsscholen Zeer goede relaties met alle meiden En meer! Waarschuwing: Om deze savegame op je memorycard te zetten heb je een USB-Stick en speciale software nodig zoals 'Max Drive' of 'X-Port'. Readme: 1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick 2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots. 3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard. Ik heb het zelf nooit kunnen proberen, omdat ik die cd niet heb en ik heb op het momment ook geen PS2 in mijn bezit. Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Veel succes/plezier . Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 ja ik heb er wel wat aan. Maar lukt dit ook op de platinum versie want ik had ergens gelezen dat dit niet op de platinum-versie van san andreas gaat. dus ik zou dit graag even weten voor ik iets ga kopen wat helemaal niet op platinum werkt. greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.