djaa Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) hoi ik heb nu een probleem met de harde schijf hij leest de C en de E wel maar de D vindt hij niet hoe zou dit kunnen?? en hoe kan ik hem terug halen Laat maar ik heb het al gemaakt Bewerkt: 22 juni 2006 door djaa Reageren
ikt Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Fijn , maar hoe heb je het gemaakt? Dat zou dan ook nuttig zijn voor andere leden. Bewerkt: 23 juni 2006 door ikt Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 En het eventueele probleem, dit is altijd erg handig dat meerdere mensen dat weten, Want asl straks morgen of volgende week iemand dit ook heeft, dan kan niemand erop antwoorden... Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 mischien dacht hij dat dat station (e ofzo) een harde schrijf was mar mischien was het wel een verwisselbaar schijfstation (mp3 speler) of de cd drive waar toevallig op het moment geen cd inzat. Reageren
djaa Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 ik had laats mijn pc weer overnieuw gemaakt en wat blijkt dat ik de kabel van de harde schijf niet goed in had steken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.