killerfist Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Wie spelen hier allemaal SW:Empire at War, en spelen julie ook online? Ik speel ook online en m'n naam is Sgt.killerfist. Reageren
Warrior Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Is hij al uit . Zo dan ga ik hem vanmiddag gelijk kopen . Reageren
Backsmash Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 al maanden is hij uit. ik heb hem alleen 5 minuten gespeeld om te kijken of het werkte. ik vind starwars eigenlijk maar niets. Reageren
TimERZ Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 tis een zalig spel, maar ik ga niet kopen.. Reageren
Warrior Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Maar op zuidplein(een groot winkelcentrum) zag ik hem helemaal nergens liggen .En in andere spelletjes winkels ook niet Reageren
killerfist Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Je moet ook even vragen of ze het spel mischien nog in vooraad hebben, anders moet je vragen of ze er nog 1 voor je kunnen bestellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.