Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Hier nog een nieuwe texture mod: EEN SHOWROOM DIE IK IN 22 VERSIES, VOOR ALLE MERKEN MAAK!!! De merken waar ik een versie voor maak zijn: -Alfa Romeo -Aston Martin -Audi -BMW -Chevrolet -Citroën -Dodge -Ferrari -Fiat -Ford -Honda -Lamborghini -Lexus -Mazda -Mercedes -Nissan -Opel -Peugeot -Porsche -Reneult -Toyota -Volkswagen -Volvo En de textures worden weer zo high-resolutie als het maar kan , maar niet te groot anders word de .Txd ook te groot . De showroom die ik re-texture is de WangCars showroom (zucht de zoveelste maar deze is exclusief ) Binnenkort post ik een paar plaatjes, elke keer als ik een versie af heb stuur ik een schuin-voor, schuin-achter en interieur view. Bewerkt: 23 juni 2006 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Nou laat ik dan maar eens wat screens posten, van de Ferrari showroom: Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 23 juni 2006 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) De Alfa Romeo versie heb ik ook af: Hier wat screens van de Aston Martin versie: Ik laat niet elke keer een screen van het interieur zien, want dat is elke keer hetzelfde, alleen het logo is elke keer anders. Bewerkt: 23 juni 2006 door Puma Reageren
ShortY- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Leuk dat je ze van zoveel merken maakt! ook zien de screens er leuk uit . Misschien ga ik die van Citroën nog eens downloaden. Komen er nog meer plaatsen bij waar dan het merk wordt gepromoot? bijvoorbeeld op tankstations ofzo? Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Gaaf! Kan je ook voor Renault maken, dat is Createur D'automobile Reageren
EXIT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 trippelpost edit je bericht voortaan en ik dacht dat jorge F je hier voor gewaarschuwd had ontoppic> ziet er goed uit greetz tectron >>> Door Jorge_F: I'm working on it Tectron <<< Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ziet er gaaf uit, Puma Misschien ga ik hem thuis downloaden maar dat kan nu niet, Omdat ik op skool zit Dynamic Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Puma ik vind je textuur werkjes er goed uizien. Houd je je alleen niet met iets te veel dingen tegelijk bezig? Je bent ook al bezig met West Coast Custum en die mod met dat winkelcentrum. Ik zou eerst iets afmaken voordat je aan iets nieuws begint Reageren
Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) westcoast customs is al af en deze heb ik "zo" af misschien lijkt het niet zo van een afstandje, maar ingame zien de logo's van de borden allemaal echt vet uit audi versie = bijna klaar Bewerkt: 23 juni 2006 door Puma Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Wow, je maakt de ene mod na de andere, Puma! De showrooms zien er vet uit! Maak de volkswagen-showroom de mooiste, hé? Reageren
-Roy- Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Voor alle merken zeg je? Waar is de Jeep dan? Ontopic: Ziet er goed en leuk uit. Misschien kun je ook nog gaan modellen? Zoals bijv. de daken enz. veranderen. Reageren
ikt Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Kan je de peugeot showroom zo maken dat hij het mooiste is? Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Heb je geen KIA garage?? Of auto's?? Reageren
Jozz Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 als je de autos nou ook veranderd is het helemaal mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.