Lauwtjuh Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Heey, ik had net efftjes GTA N00bmode V2.0 geinstalleerd om te kijken wat het was. Maar als SA opstart gaat alles normaal, maar zo dra ik m'n savegame laat keert et gewoon weer terug naar windows. Weet iemand hier een oplossing voor? Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Je kan geen normale save games meer laden en opslaan met de N00b Mode. Je kan alleen nieuwe games beginnen en ze dan opslaan of een bijgeleverde savegame spelen. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik zou meteen GTA N00bmode V2.0 verwijderen. als het nog steeds niet doet zit er niks anders op om het opnieuw te installeren. Reageren
killerfist Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Je hoeft het niet te verwijderen, alleen voordat je mods of dergelijke instaleert, maak dan wel altijd een back-up van je savefiles, dan kan er ook niks mee mis gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.