warre Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 wanneer komt san andreas uit voor pc?? ik heb geen goesting voor 2 maanden te wachten
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) nog zo lange yup de gta fans op pc moeten helaas voor hun nog even wachten of een ps2 kopen dan heb je gta sa al over een week Bewerkt: 22 oktober 2004 door tupac
killerbee Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) in belgie komt ie over 2 jaar pas uit warre dus ik zal maar een ps2 kopen als je geen goesting hebt om nog 2 jaar te wachten :lol: in nederland komt ie in 2005 uit maar je moet je paspoort laten zien als je hem koopt zodat alleen nl-ers het kunnen kopen :lol: Bewerkt: 22 oktober 2004 door killerbee
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 in belgie komt ie over 2 jaar pas uit warre dus ik zal maar een ps2 kopen als je geen goesting hebt om nog 2 jaar te wachten :lol: in nederland komt ie in 2005 uit maar je moet je paspoort laten zien als je hem koopt zodat alleen nl-ers het kunnen kopen :lol: das balen dat ie in belgie over 2 jaar uitkomt :blink: en wat is dat voor bull shit alleen nederlanders kunnen gta sa in nederland kopen daar geloof ik nix van
killerbee Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 in belgie komt ie over 2 jaar pas uit warre dus ik zal maar een ps2 kopen als je geen goesting hebt om nog 2 jaar te wachten :lol: in nederland komt ie in 2005 uit maar je moet je paspoort laten zien als je hem koopt zodat alleen nl-ers het kunnen kopen :lol: das balen dat ie in belgie over 2 jaar uitkomt :blink: en wat is dat voor bull shit alleen nederlanders kunnen gta sa in nederland kopen daar geloof ik nix van <_< is ook nie waar was maar een geintje iedereen weet dat het bullshit is maar ik wou die onderbuurjonge ff voor de gek houden
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 in belgie komt ie over 2 jaar pas uit warre dus ik zal maar een ps2 kopen als je geen goesting hebt om nog 2 jaar te wachten :lol: in nederland komt ie in 2005 uit maar je moet je paspoort laten zien als je hem koopt zodat alleen nl-ers het kunnen kopen :lol: das balen dat ie in belgie over 2 jaar uitkomt :blink: en wat is dat voor bull shit alleen nederlanders kunnen gta sa in nederland kopen daar geloof ik nix van <_< is ook nie waar was maar een geintje iedereen weet dat het bullshit is maar ik wou die onderbuurjonge ff voor de gek houden wuahahha je hebt mij ook voor de gek gehouden vond het al zo raar
killerbee Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 dan ben je een belg :lol: als je erin trapt
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 dan ben je een belg :lol: als je erin trapt yup altyd al geweten dat ik een belg was bedankt dat je het er nog even in vrijft nee joh ben gewoon nederlander gelukkig hoef ik niet te w88 tot gta uitkomt op pc
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) wanneer komt san andreas uit voor pc?? ik heb geen goesting voor 2 maanden te wachten is goesting iets van geduld ofzo heb er nog nooit van gehoord Bewerkt: 22 oktober 2004 door tupac
killerbee Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) ik hoef gelukkig ook niet te w88 ik heb hem gepreorders bij een welbekende site hoop dat ik hem 1 dag eerder heb mag ik dan al wel zelfgemaakte screens hierop zetten? Bewerkt: 22 oktober 2004 door killerbee
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Als je hem origineel heb waarom niet dan eigenlijk? maar het lijkt me sterk als je m 1 dag eerder heb. ik moet tot mei 2005 wachten
Mr.Yo Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Maar meestal gaat het heel snel. Vice City was ook snel uit op PS2 maar ik merkte er niets van en het was en half jaar later. ALs je iets vergeet . komt het als een verassing.
killerbee Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) Als je hem origineel heb waarom niet dan eigenlijk? maar het lijkt me sterk als je m 1 dag eerder heb.ik moet tot mei 2005 wachten omdat ze hem waarschijnlijk meteen opsturen wanneer ze hem hebben en vice city had ik ook een dag eerder @tupac: goesting is geen zin in hebben ofzo iets Bewerkt: 23 oktober 2004 door killerbee
Recommended Posts