Jump to content

gta sa voor pc


warre

Recommended Posts

Maar meestal gaat het heel snel.

Vice City was ook snel uit op PS2 maar ik merkte er niets van en het was en half jaar later.

ALs je iets vergeet . komt het als een verassing.

Zo is het.

Zolang je je er niet zo druk om maakt, duurt het wachten ook minder lang.

Ik trek het nog wel totdat de PC versie uitkomt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • killerbee

    6

  • Tupac A. Shakur

    6

  • Ripper

    3

  • warre

    3

Ik wacht ook op pc Melchior, laten we samen afwachten. :lol:

Ik wacht ook gewoon af als gtasa op de pc komt. Maar de kans is denk best groot dat er dan al nieuwe informatie is van de nieuwe gta 6 ofzo? dat denk ik. :D:(;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet langer wachten ik heb een PS 2 gekocht voor 100 euro 2 controlles 2 memory kaarten. en 5 spellen er bij.... wel 2 de hands maar hij werkt perfect :D:D die gozer wil hem weer terug voot GTA SA man hahaha ik vraag 250 nu aan hem :puh: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

denk van niet als je kijkt hoelang ze over deze hebben gedaan maar van mij mogen ze hoor :):D:D:D:D

ik kon niet wachten op de PC versie daarom heb ik een mooie zilvere PS 2 gekocht met 2 memory 2 controllers bla bla bla bla

Link to comment
Delen op andere websites

der komt zeker nog nen gta want ik en al ergens gelezen dat er vo eind 2005 al nen nieuwn uitkomt

dat zou raar zijn als ze nu al bekend maken dat er een vervolg komt <_<

en dat er een vervolg komt denk ik wel want dan zou rockstar al voor de release van gta sa hebben gezegt dat dit de laatste gta game is uit de gta serie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb via Gameorder ook een PSTwo besteld met 2 memory kaarten en extra controller, want een jaar wachten vind ik te lang.

Maar kap is met die zinloze topics.

GTA San Andreas komt uit op de PC in mei 2005 PUNT!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...