Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Die eerste vind ik schitterend. :klap:

Hele mooie render gebruikt, gave achtergrond, en echt goeie effecten (smudge toch) gebruikt. Die sig is niet te licht en ook niet te donker, je hebt goed op de details gelet en de tekst is mooi geplaatst. Het font past ook goed hier... Ik kan geen andere aanmerkingen vinden dan de border, die vind ik iets minder. Maar dat is een kwestie van smaak..

Rate 9/10, voor die signature. :Y

Die van The Game zit mooi in elkaar, maar het formaat vind ik een beetje een afknapper. Tuurlijk 300x150 is wel een signature maat, maar hij komt zo vierkant over, waar ik een zegmaar wat plattere sig mooier vind. Verder heb ik weinig aan te merken op die signature..

Rate 7/10.

:tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de geweldige rate RonaldVC.

Hier nog één:

Iets van in er niet mooi aan en iets wel , maar wat weet ik niet..Oordelen jullie maar :)

untitled30th.png

Dankje voor de rate

RVC. Ik wist dat de kleuren me dwars zaten , maar dat ligt aan de C4D.. :D

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Iets wat er misschien niet zo mooi aan is, is dat de achtergrond een beetje te kleurrijk overkomt in vergelijking met de render.. De render "lijkt" grijsachtig, terwijl de achtergrond meer dan kleurrijk is.. Wat er dan wel weer heel mooi aan is, is dat de render heel goed geplaatst is in de sig, en de achtergrond zelf natuurlijk. Ik wou dat ik zo'n achtergrond kon maken. :Y Ik mis nog een beetje tekst (hopelijk kijk ik er niet overheen), en je weet al hoe ik over zo'n border denk...

Desalniettemin, een dikke 8/10 heb je wel verdiend op deze signature. :)

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal wel mooi.De renden en lettertypes en fond worden goed afgewerkt en de achtergronden passen er wel perfect bij!

Een 8.6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...