Jump to content

Ati Radeon X600

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem, als ik in bepaalde delen van SA rij dan gaat ie opeens heel sloom.

Heeft iemand anders ook deze problemen?

Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe drivers, nieuwe direct x, draw distance enzo werkt ook niet.

Wie kan helpen?(Als het teminste verholpen kan worden)

Geplaatst:

Dat betekend dat je videokaart het niet zo goed aankan en tevens misschien dat je pc iets te weinig werkgeheugen heeft. Zet de video instellingen van GTA SA lager en dan moet het gewoon vlot draaien.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar ik draai gewoon op de hoogste resolutie, en op bepaalde delen doet ie het alleen(hij doet het met alle resoluties)

Ik heb 1gig Ram en dat is volgens mij wel genoeg.

Bewerkt: door killerfist
Geplaatst:

Je moet behalve de video resolutie ook de andere dingen aanpassen bij Advance moet je Visual FX Quality lager zetten. Resolutie maakt inprincipe niet veel uit in de preformance met nieuwere kaarten.

Geplaatst:
Je moet behalve de video resolutie ook de andere dingen aanpassen bij Advance moet je Visual FX Quality lager zetten. Resolutie maakt inprincipe niet veel uit in de preformance met nieuwere kaarten.

Dat heb ik ook allemaal geprobeerd, ik weet niet wat ik nu nog kan doen.

Ik ben ook van plan een nieuwe kaart te kopen maar dat kan nog wel even duren.

Geplaatst:

Dat is zeker niet nodig. Draai je naast GTA SA tegelijktijdig nog andere processen? En hoe vol zit je eerste Hardeschrijf? is er nog mininmaal het aantal MB in werkgeheugen wat je hebt + 10% van je hardeschijfruimte vrij?

Geplaatst: (bewerkt)

Alleen norton, en mijn harde schijf is nog bijna leeg, er zit in ieder geval nog genoeg ruimte op.

Bewerkt: door killerfist
Geplaatst:

Kun je anders ook even duidelijk maken wat je allemaal aan hebt staan in SA, bijvoorbeeld anti-aliasing is heel erg zwaar voor je videokaart, en ook de Visual FX quality, bijvoorbeeld op high/very high, zijn er veel schaduwen, en die zijn voor de meeste videokaarten ontzettend zwaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...