Thabit Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik weet niet precies in welk subforum dit topic moet, dus doe ik het hier. Op mijn forum (momenteel nog op offline status) ziet alles er keuring netjes uit, in Mozilla Firefox. Maar als ik even op Internet Explorer naar mijn forum ga, zie ik alles anders. Alles wat in 'Transperent' heb gemaakt met Adobe Photoshop zie je met IE met een grijs achtergrond, wat kan ik hier aan doen, want ook met renders zie je dit zo! Ik heb IPB van Invisionfree . Reageren
Argon Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik weet niet precies in welk subforum dit topic moet, dus doe ik het hier.Op mijn forum (momenteel nog op offline status) ziet alles er keuring netjes uit, in Mozilla Firefox. Maar als ik even op Internet Explorer naar mijn forum ga, zie ik alles anders. Alles wat in 'Transperent' heb gemaakt met Adobe Photoshop zie je met IE met een grijs achtergrond, wat kan ik hier aan doen, want ook met renders zie je dit zo! Ik heb IPB van Invisionfree . Dit moet in het webdevelpment en webdesign forum Maar to the point, wat is de code die je gebruikt om de images "transperent" te maken, of heb je ze in Photo Shop "transperent" gemaakt? Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Met Internet Explorer 7 is dit probleem verholpen. Niet iedereen heeft die versie. Maar je moet dan de .PNG-afbeeldingen omzetten in .GIF. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Topic verplaatst naar "Webdesign en programmeren". Reageren
Thabit Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Ik weet niet precies in welk subforum dit topic moet, dus doe ik het hier. Op mijn forum (momenteel nog op offline status) ziet alles er keuring netjes uit, in Mozilla Firefox. Maar als ik even op Internet Explorer naar mijn forum ga, zie ik alles anders. Alles wat in 'Transperent' heb gemaakt met Adobe Photoshop zie je met IE met een grijs achtergrond, wat kan ik hier aan doen, want ook met renders zie je dit zo! Ik heb IPB van Invisionfree . Dit moet in het webdevelpment en webdesign forum Maar to the point, wat is de code die je gebruikt om de images "transperent" te maken, of heb je ze in Photo Shop "transperent" gemaakt? Sry, had je post nog niet gezien. Ik heb ze in PS "transperent" gemaakt EDIT: met .gif is alles een barslechte kwaliteit! Bewerkt: 23 juni 2006 door Thabit Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Dan sla je het denk ik verkeerd op. Doe het als volgt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.