azbn Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 mss handig dat je van de 100HP filmpjes maakt dat je weet waar je moet zoeken soms hangt die boven je soms ondergronds verstopt... filmpjes, fotos of hoe je er geraakt ofzo zou handig zijn kheb er nu 65 ik kan geen filmpjes maken (nog niet) Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 WikiGTA is je grootste vriend: http://nl.wikigta.org/index.php/LCS_map_hidden_packages Screenshots volgen later nog op deze pagina. Reageren
azbn Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 weet je mss waneer die er komt? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 veel leden daar hebben geen LCS maar ik wil missichien een keer een topic open met Screens Reageren
azbn Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 GTA Liberty City Stories » Liberty City Stories Missie Hulp dit is toch voor mense die dat hebbe:p ps asphalt je mag altijd wat screens hier posten:p Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) GTA Liberty City Stories » Liberty City Stories Missie Hulpdit is toch voor mense die dat hebbe:p ps asphalt je mag altijd wat screens hier posten:p ik bedoel de leden van WIKIGTA i.v.m.: WikiGTA is je grootste vriend: http://nl.wikigta.org/index.php/LCS_map_hidden_packagesScreenshots volgen later nog op deze pagina. weet je mss waneer die er komt? Bewerkt: 23 juni 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 weet je mss waneer die er komt? Ruurd31 (nu R31) heeft in het WikiGTA ledenforum gemeld dat hij weldra zal beginnen met de Hidden Packages. Tevens wil ik ook melden dat alle hoofdmissies voltooid zijn. Nu zijn waarschijnlijk de zijmissies aan de beurt maar ik wil even op adem komen . Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 weet je mss waneer die er komt? Ruurd31 (nu R31) heeft in het WikiGTA ledenforum gemeld dat hij weldra zal beginnen met de Hidden Packages. Tevens wil ik ook melden dat alle hoofdmissies voltooid zijn. Nu zijn waarschijnlijk de zijmissies aan de beurt maar ik wil even op adem komen . nou dat topic hoefd dus ook niet meer Reageren
VforV Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) nou dat topic hoefd dus ook niet meer Ik heb er niets op tegen dat jullie zo'n topic maken. (Dat moet Dizzee uitmaken.) Ruurd heeft ook zo'n Wapentopic gemaakt. We hebben ze daarna samen op WikiGTA gezet. Edit: @ Matiscus (?) en Dizzee: Hoort dit niet in General thuis? Bewerkt: 23 juni 2006 door VforV Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 nou dat topic hoefd dus ook niet meer Ik heb er niets op tegen dat jullie zo'n topic maken. (Dat moet Dizzee uitmaken.) Ruurd heeft ook zo'n Wapentopic gemaakt. We hebben ze daarna samen op WikiGTA gezet. dus er is nog kans! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.