Eclipse Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik heb nu pain shop pro..maar doe ik er goed aan op photoshop te downloaden??? Is hij beter dat paint shop pro?? En WAT is er beter aan en kan je hem eer mee? (als hij beter is) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Mijn mening: Ik heb photoshop 7 omdat ik die veel overzichtelijker vind en makkelijker in gebruik, Paint Shop pro vind ik 3x niks maarja het is mijn mening. Downloaden? Ik zou voor Photoshop kiezen Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 eclipse, Ik zou voor photoshop gaat, heel veel meer mogelijkheden. 't is in't begin wel even zoeken, maar da's altijd met nieuwe software van deze omvang .. Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 oke ik zal eens kijken hoe ik er aan kan komen Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) Mijn mening. Photoshop. Waarom. 1.OMdat photoshop door veel bedrijven en filmstudios wordt gebruikt. 2. Lekker duur. 3. OVerzichtlijker 4. Weet ik niet meer. En je kunt photoshop download van hier Je moet wel eerst inloggen. Daarvoor kun je gratis registreren. Veel plezier. Tigran Bewerkt: 23 oktober 2004 door tigran Reageren
Robienske Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Photoshop, je kan er echt prachtige dingen mee maken, in het begin wat zoeken, maar met een goeie zoek op google en enkele tuts kan je er wel aan uit. Zo was het ook met ik. : Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 ik heb photo shop 7.0 alleen heb hem net dus snap er niet veel aan maar ik vind mooi Reageren
barry Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 ze zeggen dat ze geen europianen aan nemen :huh: Reageren
roppie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 ik heb ze alle bij en ik vind persoonlijk photoshop beter Reageren
RTS Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Kheb ze ook alletwee en vind photoshop beter, kan mooiere dingen maken en je kan ook bv de tekst scherp stellen bij psp volgens mij niet Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Kan je photoshop ergens gewoon free downloaden?? dus geen TRIAL Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Kan je photoshop ergens gewoon free downloaden??dus geen TRIAL Photoshop kan je niet gratis downloaden. Als je het download is het altijd een Trial,als dat niet zo is is het illegaal. Reageren
andyman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 IK vindt persoonlijk Photoshop VEEL beter.... - Meer mogelijkheden - Overzichtelijker - Mooie Brushes. Etc. Nou je kan hem downloaden en cracken maar dat is op dit forum illegaal om de link etc. te vertellen Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Nou je kan hem downloaden en cracken maar dat is op dit forum illegaal om de link etc. te vertellen Volgens mij is dat wat jij zegt ook illegaal. Je moet gewoon een Trial downloaden, zoniet dan moet je hem maar kopen. Als je €700 hebt. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Ik had paint shop pro maar met photoshop kan ik nu al 100x meer dan met PSP (paint shop pro). Paint Shop Pro vind ik zo echt iets voor.... noobs *edit* Voor degene die photoshop pas hebben en al mooie dingen wil maken. Kijk op www.good-tutorials.com. Daar staan nu zo'n 7848 tutorials voor photoshop. Het is echt heel makkelijk maar wel engels! Bewerkt: 1 juli 2005 door snorege Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.