imouL Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Khad eerst ook psp maar daar snapte ik nix van, nu ik photoshop heb kan ik veel meer en er zijn volgens mij ook veel meer tuts over te vinden Reageren
Synchro Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Mijn part is Photoshop veel beter; --- Je kan veel Brushes nemen. Veel meer Tutorials over waar je mooie plaatjes mee kan nemen. Zelf bureaublad mee maken heel mooie. Veel meer opties.. --- Voor mij is dus photoshop veel beter dan Paint Shop Pro. Ik heb een paar Photoshop/Tutorials site's: Pixel2life Gamerenders absolutecross Handig als je die Bij een doet en dan een creatie maakt . Reageren
Death333 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hoe kan je die trail downloaden? ik heb gezocht maar vond geen ene ***** :lol: Reageren
Timos Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hoe kan je die trail downloaden?ik heb gezocht maar vond geen ene ***** :lol: Adobe.com moet je even zoeken naar Photoshop! Je hebt wel een ID nodig maar dat is gratis. Zeker de moeite waard! Reageren
Bazooka Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 photoshop vind ik beter, maar vanwege enkele computerproblemen heb ik paintshop pro moeten installeren. ook best mee te werken, maar stuk minder funcies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.