djbackdoor Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Saaie liedjes op flash fm en radio del mundo en .... Alleen liberty jam is shiek en cool Reageren
mattiejj Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 de meeste tracks van liberty jam.. Reageren
Nielok Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik vind de meeste tracks uit rise (zoals sing it back-moloko, free-ultra nate) mooi en het zijn ook allemaal deftige nummers geen stom gebabbel of irriterende muziek. Reageren
Dracklane Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Radio del mundo is gewoon lachen de muziek is een keer een nieuwe zender verandering en het is geen turkse zender maar pakistanse zender ieder geval de DJ er van is pakistaans Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik vind Credit Check-Get Down. het leukst. Reageren
big brunelli Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ik luister het meest naar LCFR maar het kan als ik een keer goesting heb dat ik naar lips 106 luister Reageren
Serganthp Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Vaak staat bij mij Flashback FM op Alleen Jammer dat je die soort van Travestiet er steeds tussendoor hoort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.