Flitskikker Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Op mijn eigen computer doet hij het goed, maar als ik mijn site heb geupload (dat is zeker goed gegaan, dus daar kan het niet aan liggen), doen de frames het niet (met Internet Explorer). Als ik op een link in het menu klik, wordt de frame waar hij moet verschijnen wit, en niet de pagina die ik wil. Het vreemde is dat hij het op mijn eigen computer het wel doet. Hier is de site: Klik. Het is een site voor mijn vrienden. Help me aub. Groetjes van Flitskikker. Reageren
deagle Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Allereerst wil ik er even op wijzen dat framegebruik echt niet goed is Ook nog zeggen : de site in Opera is zelfs niet volledig , u ziet de menu niet en de intro + header + buttons zijn met stippen. De code trekt ook op geen ****. Uw site gevalideert : Klikikie --- Ontopic: Ik zie niet direct een fout in de HTML , werk eerst ff aan de punten in de validator en dan kan het probleem mss opgelost z'n . [edit] Ik heb ff geneusd in de code en dit vind ik : </v:rect><v:rect id="_x0000_s1070" href="leraren.html" target="index" style='position:absolute; target="index.html" moet je veranderen naar target="_uwcontentframe". Dan zou het normaal moeten werken , dit moet je wl voor alle links doen . Schrijf anders pure HTML in kladblok , ... ? Bewerkt: 23 juni 2006 door Nicsan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Ik gebruik bij bijna alle sites deze frameset en bij alle doet hij het, behalve hier. Site met dezelfde frameset (mijn site): www.martijnvanberkel.nl.tt. EDIT: Ik heb de site met Word gemaakt, volgens mij gebruik die XML ofzo. Bewerkt: 23 juni 2006 door flitskikker Reageren
Johan O. Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik gebruik bij bijna alle sites deze frameset en bij alle doet hij het, behalve hier. Site met dezelfde frameset (mijn site): www.martijnvanberkel.nl.tt. EDIT: Ik heb de site met Word gemaakt, volgens mij gebruik die XML ofzo. er staat op je site (die link van hierboven ^ ) dat je op een lagere schermresolutie de menuknoppen niet kan zien... ik zit op 1280x1024 en ik zie geen menuknoppen ik geef je een tip: gebruik frontpage, is op meerdere manieren te verkrijgen [/font] Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Nee, NIET Frontpage. De sites die je daar mee maakt zijn vaak heel slecht. Dat programma plakt er stukken tekst tussen die er helemaal niet thuishoren. Deze sites worden vaak alleen in Internet Explorer goed weergegeven. Ditzelfde geld waarschijnlijk ook voor Word. Je kunt het beste Dreamweaver gebruiken. Op de site van Macromedia is een gratis trial te downloaden. Je moet wel eerst een account aanmaken. Veel succes nog! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Dreamweaver doet het niet. Zijn er geen andere manieren. Wat is de oorzaak dat hij het niet doet? Bewerkt: 23 juni 2006 door flitskikker Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Hoezo doet hij het niet? Kun je hem niet uitvoeren of downloaden? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik heb hem al eens gedownload. Ten eerste gaf ie foutmelding met "Rapport Verzenden/Niet verzenden (Ken je wel)" Ten tweede zal hij wel verlopen zijn. Ik zoek nog steeds de oorzaak van mijn probleem op de site. (Hij gaat naar about:blank). Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 <FRAME NAME="top" SRC="top.html" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE <FRAME NAME="index" SRC="home.html" SCROLLING="AUTO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> <FRAMESET COLS="245,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE> <FRAME NAME="menu" SRC="menu.html" SCROLLING="AUTO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> <MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> <FRAME NAME="index" SRC="home.html" SCROLLING="AUTO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE> Staan de dikgedrukte bestanden in dezelfde map? Als dat niet het geval is moet je map/bestand.html intikken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Probleem opgelost. Het bleek aan mijn buttons te liggen. PS: 1300e post! Bewerkt: 24 juni 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.