Jump to content

nou zoek ik een modded save game

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heeft iemand een save game in san fiero met modded autos en kleren en tattoo enzo?

ik kan er niks in zetten mij read me doet raar krijg van die vage tekens:S

bij klad blok staan van die vage tekens weet iemand hoe je dat in het nederlands moet zetten?

ik download van nederlandse sites zijn nederlandse teksten

heb jij een gemodde savegame?

kan je klad blok opnieuw downloaden?

Bewerkt: door st0rm
Geplaatst: (bewerkt)

Hoi St0rm, :cya:

Het lijkt me niet dat toevallig iemand deze savegame zou hebben voor jou. Ik raad je aans eens zelf mods te gaan zoeken die je aanspreken en installeren op je eigen spel. Moeilijk is het niet, maar moest je problemen hebben met de installatie kan je dit natuurlijk altijd vragen in het Modding Help Fora, vragen zijn welkom ! ;)

Je kan ook eens met Google zoeken met de sleutelwoorden "SA Mods" of "GTA San Andreas Modifications". Hiermee zal je talloze mods vinden, waaronder veel goeie. Verder raad ik je aan even op GTAGames te kijken voor mods. Ook kan je eens de Beta van Grand Tani Islands uittesten. Of natuurlijk de 0.4 Beta van GTA: Mafia Stories.

Die tekens kan je hebben als het een onbekende taal is, zoals Chinees, Japans. Kijk even van welke Site je het hebt gedownload en ook van waar de maker komt. Maar je hoeft de readme niet te lezen hoor, als je even wilt zeggen hoe de mod heeft en even de link wilt geven dan kan ik je verder helpen met installeren. :)

Succes met je zoektocht!

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...