Stormax Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 hey guys, Wie kan me uitleggen hoe ik een server kan beginen op MTA VC? En hoe ik scripts op die server moet draaien enzo en hoe ik een .MANIFEST bestand open ? Als je zou willen emailen dan kan dat op :>>> Door Mazzeltje: E-Mail adres verwijderd.<<< thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Welkom op het GTA-Forum maar je mag geen e-mail adress posten met MTA heb ik geen ervaring ASPHALT Bewerkt: 23 juni 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 kun je beter even hier vragen klik hier zitten de speciallisten onder ons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.