Jump to content

photo editor

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraag over microsoft photo editor hoe kun je eigenlijk letters op een afbeelding of foto doen? Ik weet dat hier al een topic over is maar heb het echt niet kunnen vinden sorry!

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

Links staat dan een balkje en daar staat een T en klik daarop en daarna kan je tekst toevoegen aan je foto/plaatje zie afbeelding in het gele circeltje

post-28-1098486449.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar ik heb helemaal niet zo'n balkje kijk maar

Klik Hier

sorry ik kan hem niet plaatsen want hij is te groot en als ik hem kleiner maak word hij onduidelijk!

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:
Links staat dan een balkje en daar staat een T en klik daarop en daarna kan je tekst toevoegen aan je foto/plaatje zie afbeelding in het gele circeltje

@ Naamgenoot: Haha :lol: Hij heeft het over Photo Editor en niet over photoshop.

@ Petersmurfje: Met Photo Editor kan je geen tekst plaatsen.

Geplaatst:

@ Naamgenoot: Haha :lol: Hij heeft het over Photo Editor en niet over photoshop.

@ Petersmurfje: Met Photo Editor kan je geen tekst plaatsen.

Hmz heb ik weer verkeerd gelezen :lol: maarja kan gebeuren he.

petersmurfje je kan het in paint proberen maar je kan dan geen effecten toepassen zoals in photoshop enzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...