Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb een vraag over microsoft photo editor hoe kun je eigenlijk letters op een afbeelding of foto doen? Ik weet dat hier al een topic over is maar heb het echt niet kunnen vinden sorry! Bewerkt: 23 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Links staat dan een balkje en daar staat een T en klik daarop en daarna kan je tekst toevoegen aan je foto/plaatje zie afbeelding in het gele circeltje Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) Sorry maar ik heb helemaal niet zo'n balkje kijk maar Klik Hier sorry ik kan hem niet plaatsen want hij is te groot en als ik hem kleiner maak word hij onduidelijk! Bewerkt: 23 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
Robienske Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Links staat dan een balkje en daar staat een T en klik daarop en daarna kan je tekst toevoegen aan je foto/plaatje zie afbeelding in het gele circeltje @ Naamgenoot: Haha :lol: Hij heeft het over Photo Editor en niet over photoshop. @ Petersmurfje: Met Photo Editor kan je geen tekst plaatsen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Oh jammer weet je dan misschien een ander programma? Niet dat photo editor please! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Links staat dan een balkje en daar staat een T en klik daarop en daarna kan je tekst toevoegen aan je foto/plaatje zie afbeelding in het gele circeltje @ Naamgenoot: Haha :lol: Hij heeft het over Photo Editor en niet over photoshop. @ Petersmurfje: Met Photo Editor kan je geen tekst plaatsen. Hmz heb ik weer verkeerd gelezen :lol: maarja kan gebeuren he. petersmurfje je kan het in paint proberen maar je kan dan geen effecten toepassen zoals in photoshop enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.