~> GizmO <~ Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Ik was net met een nieuwe template bezig en daar kreeg ik het idee om een vector city te maken voor de header. Na enig proberen heb ik er twee gemaakt. Hier de gene die ik niet heb gebruikt. Raad maar welke stad het is. (is simpel). De gene die op me site komt show ik later als ik mijn template af heb. [EDIT] Had ook een vector Ipod gemaakt met een tutorial. Nouja ik heb het plaatje van de tutorial gebruikt. (orgineel) Hier mijn vector art. Kan het orgineel even snel niet vinden. Bewerkt: 23 juni 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
TheGuardian Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 het ziet er superleuk uit! Zowel de vector city als de vector Ipod Ik zou hem een 9.2 geven Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Bedankt. Ik vond die vector Ipod wel leuk eruit zien. Maar die vector city is nog wat leeg, miss kan ik daar nog wat aan doen. Btw, die template met vector city is mislukt. ik heb nu aan andere. Post hem zo wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.