TheGuardian Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Spongebob Soort design: Signature Size design: 400 bij 150 Render: Mag jezelf kiezen Animatie: Nee Premade: Mag jezelf kiezen Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Bewerkt: 26 juli 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ok dan, als je hem af hebt even pb sturen. Dan zet ik onze beide online zodat ze kunnen stemmen
TheGuardian Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik zoek iemand anders, Stan heeft nog steeds geen inzending ingestuurd. Lees eerste post wat voor battle ik wil doen
DaddyPimp Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Hey Slimmeke! Ik wil graag tegen je! Ik heb m'n Design net gemaakt: Alvast veel succes!
TheGuardian Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Slimmeke1 VS DaddyPimp Hier onze siggys: Slimmeke1: Daddypimp: Dit is me eerste battle, dus ik ben best zenuwachtig.. Ik verlies toch vast omdat het me eerste is Naja, stemmen maar Bewerkt: 5 juli 2006 door slimmeke1
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik stem op DaddyPimp, de achtergrond past heel goed bij Spongebob. De tekst past ook erg goed bij jou ontwerp. Die van slimmeke vind ik niet zo mooi, omdat de achtergrond er niet helemaal bij past. Tekst vind ik ook niet zo mooi. Vote: DaddyPimp.
deagle Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik stem voor DP. Waarom? De bg-explosie is heel leuk en mooi . Daarom!
Jon-asses Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 DP: + Erg mooi gemaakt! De renders zijn goed en staan op de juiste plaats, mooie blureffecten toegevoegd, de brushes op de achtergrond passen erbij en het lettertype past er ook zeer goed bij (de kleur ook!). - Weinig minpuntjes hoor , namelijk eentje: Misschien wat overbelicht? Je ziet wat teveel wit op de achtergrond. slimmeke 1: + Mooie render uitgekozen, dat je je render gedupliceerd hebt en dan ergens anders met weinig opacity is ook wel mooi en het lettertype vind ik ook wel deftig gedaan . - Jouw achtergrond vind ik persoonlijk niet echt mooi (misschien wel de tut hier op het forum gevolgd?), je render is vanonder en linksvanonder wat beklad met brushes dat vind ik ook niet zo mooi en het is wat leeg rechtsvanboven (misschien beter het spongebobteken erbij gezet of gewoon getypt?). Dus mijn stem gaat naar: DaddyPimp Doe zo verder jongens!
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 slimmeke1 Ziet er grappig uit, met de soort van schim van een tweede Spongebob ernaast. De achtergrond past redelijk goed bij de render, al vind ik de tekst niet heel erg bijpassend (het lettertype dus). Daddypimp Leuk gedaan, de achtergrond een beetje scherp gemaakt en een witte gloed om Patrick en Spongebob heen. De tekst past er ook goed bij, wat ook bijna niet anders kan met dit lettertype! Mijn stem is voor Daddypimp, allebei nog veel succes!
ExploudeD Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik stem op Daddypimp . want de achtergornd is mooi, de kleuren zijn mooi en het ziet er gewoon mooi uit
Recommended Posts