Jump to content

Gta san andreas werkt NIET =S


Mats

Recommended Posts

J.ooeww.;;

Ik startte gta san andreas en er kwam op dat ik het spel terug moest instaleren :?

Ik instaleerde het en zo in de helft kwam er op :

error! e: data3 wegens foute toepassing.

Help me Aub!

J.ooew

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mats

    19

  • SummerBase

    14

  • killerfist

    5

  • HerrieM

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

- Staan er nog recente San Andreas bestanden op je computer?

- Heb je San Andreas al ééns eerder geinstaleerd?

- Heb je per ongeluk niet de een paar bestanden verwijdert.

Ik denk dat je gewoon de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas moet verwijderen. En dan na een reboot (herstart) het nog eens moet proberen.

---

De recente bestanden vind je in de map:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Veel succes, en ik wacht op je antwoord :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je mischien een keer een systeemherstel gedaan? dan word het spel gewoon verwijders maar blijven de snelkoppelingen staan.

Mischien zit er een kras op je cd ofzo, dat je daarom die error krijgt(of iets gewist zoals SummerBase al zei)

Bewerkt: door killerfist
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je mischien een screen maken van de foutmeldingen?

---

Hoe maak ik een screen: Je kan een screen heel simpel maken, je gaat naar de plek waar je de screen wilt maken. Dan klik je op: 'Printscreen', dan word het beeld om gezet in een afbeelding. Nu kun je er natuurlijk nog niks mee, de screen staat nu in het geheugen van de computer. - Open Paint, of een ander beeldbewerkings programma en druk op Plakken (Ctrl+v). Dan zal de screen in je beeld verschijnen. Sla het dan op als Jpeg, en post het hier op Gtaforum. Via je bijlage of Imageshack.

Veel succes, ik wacht weer op je antwoord :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet per sé nodig, maar ik zal het even uitleggen; Je gaat naar 'Start > Configuratiescherm > Software'. Dan zoek je ergens in die lijst de naam: 'GTA San Andreas' dan klik je daarop en dan druk je op verwijderen.

Wat je ook kan doen is dit, je gaat naar: Start > Alle programma's > Rockstar Games > GTA San Andreas > Uninstall GTA San Andreas. Als je daar op geklikt hebt, dan zal de uninstalatie automatisch beginnen.

Je kan ook de originele cd erin doen, dan zal er waarschijnlijk vanzelf een scherm voorkomen waar op staat dat je hem kan uninstaleren.

---

Wil dit niet helpen, dan moet je de bestanden uit deze map verwijderen:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas
Maar gta is al verwijdert van de pc.
Dan is er toch geen probleem, dan kan je hem gewoon weer instaleren. Je moet dan wel even alle bestanden uit de bovenstaande map verwijderen. :)

Veel succes, en ik wacht weer op je reactie :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik krijg het bestand van in de map program files >> rockstargamse >> gta san.. niet verwijdert :?

Zijn ze dan niet in gebruik? - ik had je al eerder vertelt dat je screen's moest maken van de foutmeldingen. Want dan kunnen wij het beter begrijpen. Nog één keer voor jou:

Hoe maak ik een screen: Je kan een screen heel simpel maken, je gaat naar de plek waar je de screen wilt maken. Dan klik je op: 'Printscreen', dan word het beeld om gezet in een afbeelding. Nu kun je er natuurlijk nog niks mee, de screen staat nu in het geheugen van de computer. - Open Paint, of een ander beeldbewerkings programma en druk op Plakken (Ctrl+v). Dan zal de screen in je beeld verschijnen. Sla het dan op als Jpeg, en post het hier op Gtaforum. Via je bijlage of Imageshack.

---

Volgende keer even lezen naar de eerder geposte reacties :sigaar:.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk is of Eax.dll niet op alleen lezen staat, dat doe je door met je rechtermuis knop op dat bestand te drukken en dan klik je eigenschappen, kijk of het blokje alleen lezen is aangevinkt, zoja deselecteer het en druk op toepassen als het goed is kun je het nu verwijderen.

Bewerkt: door killerfist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er iets met je cd aan de hand is, alhoewel deze foutmelding wel vaker voorkomt bij sommige mensen.

- Kijk goed op je Dvd-rom of er krassen en dergelijke op zitten.

- Verwijder in stapjes de GTA:Sa bestanden in de Rockstar map.

- Heb je het spel origineel?

- Heb je het al eens eerder geinstaleerd?

- Heb je al geprobeert de computer op nieuw op te starten?

- En heb je al geprobeert na het opnieuw opstarten de GTA:Sa bestanden te verwijderen?

---

Je probeert toch niet de map Rockstar Games compleet te verwijderen? - Je hoeft alleen de map GTA San Andreas te verwijderen, je kan ook proberen de bestanden in de map te verwijderen. Dus niet in één keer de hele map, maar de bestanden zelf. Als je die kan verwijderen in de map zelf, dan kan je meestal de map zelf ook verwijderen. En kijk ook even of de map niet op Alleen-lezen staat. Want dat kan ook nog wel eens voor wat problemen zorgen.

Veel succes, en ik wacht weer op je antwoord :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...