Jump to content

Gta san andreas werkt NIET =S


Mats

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mats

    19

  • SummerBase

    14

  • killerfist

    5

  • HerrieM

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is erg merkwaardig, maar we komen wel op een oplossing, althans dat hopen we. Mischien kun je de bestanden één voor één verwijderen? - Wat je ook kunt doen is, het spel in een andere map instaleren. En het vanuit daar proberen te spelen. Dit kost mischien wel extra schijfruimte, maar je kan waarschijnlijk dan wel spelen. Ik heb nog enkele vragen?

- Heb je de winkel al geinformeert over dit voorval?

- Heb je toevallig mod(ificaties) geinstaleerd?

---

Hier nog enkele tips, ik weet niet of het allemaal werkt, maar mischien heb je er iets aan:

- Heb je de bestanden al eens geprobeert te verwijderen als je Dvd-rom niet in de dvd-rom speler zit.

- Kijk bij de Taak manager (Ctrl + alt + del) of er iets van Gta actief is, zo ja: Zet het uit.

Verder heb ik nu op dit momment te weinig informatie om een echte oplossing te vinden, maar ik denk dat we er wel komen.

Veel succes, en ik wacht weer op je antwoord :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo van die save games f zoiets geïnstaleerd...

Wat bedoel je hiermee, bedoel je mischien dat je de save-games heb geinstaleerd? - Dat gebeurt meestal als je een nieuwe save-game start. Of als je er één in je GTA San Andreas User Files map zet.

Of bedoel je dat je een andere save-game erin hebt gezet? - Of bedoel je dat je een soort van mod(ificatie) erin hebt gezet?

---

Ik word er niet helemaal wijs uit, kun je wat duidelijker zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorrry :*D

Ik heb zo'n save game geïnstaleerd...

en toen heb ik het spel terug opgezet en er kwam op van die error enz...

en ik heb de save game in de map gezet...

Bewerkt: door Mats
Link to comment
Delen op andere websites

Die moet je niet verwijderen, want daar staan een aantal bestanden in die ervoor zorgen dat het spel opstart. Met een bepaalde instellingen uiteraard, ik denk dat je niks anders kan doen dan het opnieuw te instaleren. Maar heb je nu al de GTA San Andreas map in: 'Program Files > Rockstar Games' verwijdert. Want dan kan je beginnen met de her-instalatie...

Ik wil even een overzicht van je hebben:

- Wat heb je verwijderd en wat niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan die map volgens mij niet verwijderen, omdat je bezig bent met de instalatie. Tenminste dat zie ik aan je screen die je al eerder hebt gepost. - Heb je al wat dingen geprobeert die ik zei? Waaronder: - In een andere map instaleren, bestanden in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas verwijderen. En niet compleet de map, want die is in gebruik door jou zelf. Dus je moet anders alles af sluiten wat met Gta te maken heeft, natuurlijk niet te map die je moet verwijderen.

- Staat er nog een icoontje op het beraeublad van 'GTA San Andreas'?

- Staat 'GTA San Andreas' tussen de lijst in Software, wat je kunt vinden in het Configuratiescherm.

- ...

Ik kan niet echt bepalen wat nou precies je probleem is, zou je alsjeblieft de vragen compleet willen beantwoorden. Want als je ze half of half beantwoord worden wij er niet wijzer van. Bij voorbaad dank.

Veel succes, en krijg ik geen duidelijkheid dan stop ik met uitleggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou echt ik snap er nu echt niks meer van, je zegt eerst dat je hem hebt gekocht en nu zeg je weer dat je hem gaat lenen om hem te instaleren. Je gaat me toch niet zeggen dat je hem gedownload hebt? - Want ik krijg daar langzamer hand wel het idee van.

Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar als je nog wilt dat we je helpen. Ik help je nog wel even als je normaal kan antwoorden en de vragen goed beantwoord.

- Ben je wel een beetje bekend met het Register? - Zo Ja- dan help ik je met het verwijderen van de Register Sleutels voor San Andreas. Zo Nee- Dan laten we het hier bij en dan huur je de dvd-rom binnenkort, maar eens. Beantwoord het wel eerlijk, want anders komen we er ook niet verder mee...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel in de colruyt gekocht :*D

Register? :?

Als je toch je eigen spel hebt kun je het toch gewoon zelf instaleren/her-instaleren? ...

Register: Je bent er dus niet echt bekend mee, ik wil je wel even uitleggen wat een register is. - Een Register is een grote lijst met sleutels, denk aan het echte leven. De Register Sleutels heb je nodig om een spel te starten, meestal staat daar de serial-code in of de versie. Denk aan een soort van Bank, die bewaart ook je geld/gegevens. Dat doet een register dus ook, maar omdat je er nog niet echt veel van af weet ga ik er niet verder op in.

---

Heb je al eens Systeem herstel uitgeprobeert, mischien kun je een paar dagen terug in de tijd. Tenminste je computer met haar/zijn instellingen. Het heeft mij ook eens geholpen met een vergelijkbaar probleem...

Veel succes, ik wacht weer op je antwoord. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doe je een cysteem herstel??

Maar als ik het terug instaleer komt er weer op van : E: data3 >> Foute toepassing..

Sorry van al die vragen!

Je bent SUPER!

j.oew

Bewerkt: door Mats
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...