Jump to content

Gta san andreas werkt NIET =S


Mats

Recommended Posts

Hoe doe je een cysteem herstel??

Sorry van al die vragen!

Je bent SUPER!

j.oew

Dat super komt me wel bekend voor, het is helemaal niet zo moeilijk. Je gaat gewoon naar: Start > Alle Programma's > Bureau-Accecoires > Systeemwerkset > Systeem herstel. Dan vink je het hokje: 'Een eerdere status van deze computer herstellen' aan. Dan klik je op 'Volgende >', als je dat gedaan hebt dan krijg je een soort kalender te zien. Kies een datum en reis terug in de tijd.

Als je dat gedaan hebt, zal de computer opnieuw opstarten en dan zullen de meeste instellignen weer als van oud's zijn.

Edit: Je hebt er weer een leuk plaatje bij geplaatst, maar ik weet bijna wel zeker waarom je de GTA San Andreas map niet kan verwijderen. Je bent de Instalatie aan het draaien dus je maakt gebruik van de bestanden, zet de instalatie uit en probeer de GTA San Andreas map dan te verwijderen...

Veel succes, ik wacht weer op je antwoord :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mats

    19

  • SummerBase

    14

  • killerfist

    5

  • HerrieM

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij is er echt iets mis met jou of met je pc :puh:, nee grapje. Ik geef je nog een tip kijk alle posts van mij nog eens na en ga er morgen weer eens naar kijken. Het is al best laat dus ik denk niet echt meer dat iets nu nog succesvol gaat lukken.

Loop je echt alles door wat ik beschreven heb, dan kom je volgens mij een stuk verder..

Link to comment
Delen op andere websites

om de eax te verwijderen

je moet even helemaal rechts onder in beeld kliken met rechter muis knop

dan taakbeheer

dan processen zoek eax op

en dan proces beeindigen en normaal moet je de eax dan kunne verwijderen

greetz tec

Link to comment
Delen op andere websites

Mats, zoeken op internet geeft aan dat een "feature transfer error" komt door een update van InstallShield. Kun je nagaan welke versie InstallShied er op dit moment op je PC staat.

Als je engels kan dan heeft InstallShield hier de oplossing.

Ik hoor graag je bevindingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haal die 'mail' maar weg, want je mag hier op het forum geen Email adres plaatsen. Ik wil je wel graag helpen, maar heb je nou alles doorlopen? En heb je nou al de link van HerrieM doorlopen?

---

Download dit programma instaleer het en doorloop de stappen. Als het goed is kun je in dat programma bekijken of jou InstallShield versie up to date is.

De downloadlink begint direct, Veel succes en ik wacht op je reactie :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...