Mike Toreno Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 Hey forumgenootjes Ik wou wat vragen: Hoeverder je in het spel komt, hoe meer spullen er in je mansion komen te staan. Ik dacht dat als je 1e word bij Hotring, dat je dan een beker op je TV krijgt in de Vercetti Mansion, maar ik heb deze missie dus gehaald maar er staat helemaal geen (gouden) beker op mijn tv Is dit normaal, krijg je dit pas bij de 100% of hoort dit wel zo te zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 Volgens mij moet je daar alle drie stadion missies voor winnen, maar dat weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2006 Volgens mij moet je daar alle drie stadion missies voor winnen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de Hotring gehaald en de Dirtring. Alleen de Bloodring Bowl nog niet Dus als ik de Bloodring Bowl ook gehaald heb, dan heb ik drie bekers op mijn tv staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij moet je daar alle drie stadion missies voor winnen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de Hotring gehaald en de Dirtring. Alleen de Bloodring Bowl nog niet Dus als ik de Bloodring Bowl ook gehaald heb, dan heb ik drie bekers op mijn tv staan? Je hebt inderdaad gelijk. Zie de screenshot hieronder. Screenshot Bewerkt: 24 juni 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Je hebt inderdaad gelijk. Zie de screenshot hieronder.Screenshot Voor zover ik weet komen die bekers bij de Vice City Street Racers van de Sunyard erbij, elke keer dat je er dan één wint, komt er een beker bij te staan. Het kan dat ik het mis heb, maar volgensmij is het wel zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ik ga even nog een keertje kijken. Dit ga ik doen door middel van het officieel-forum savegame topic. Ik ga even kijken naar savegames zonder voltooing van die sunyard races en naar savegames met het voltooing van de sunyard races. Edit: Ik heb de savegames bekeken en ik zag geen bekers na het voltooien van de sunyard races. Bewerkt: 24 juni 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 De bekers krijg je pas als je alle drie de stadium events voltooid hebt. Dus nadat je de Bloodring ook voltooid hebt, krijg je alle drie de bekers op je TV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.