Jump to content

Inrichting Vercetti Mansion

Mike Toreno

Recommended Posts

Hey forumgenootjes :puh:

Ik wou wat vragen: Hoeverder je in het spel komt, hoe meer spullen er in je mansion komen te staan. Ik dacht dat als je 1e word bij Hotring, dat je dan een beker op je TV krijgt in de Vercetti Mansion, maar ik heb deze missie dus gehaald maar er staat helemaal geen (gouden) beker op mijn tv :N

Is dit normaal, krijg je dit pas bij de 100% of hoort dit wel zo te zijn? :?

Delen op andere websites

Volgens mij moet je daar alle drie stadion missies voor winnen, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb de Hotring gehaald en de Dirtring.

Alleen de Bloodring Bowl nog niet :N

Dus als ik de Bloodring Bowl ook gehaald heb, dan heb ik drie bekers op mijn tv staan?

Delen op andere websites

Volgens mij moet je daar alle drie stadion missies voor winnen, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb de Hotring gehaald en de Dirtring.

Alleen de Bloodring Bowl nog niet :N

Dus als ik de Bloodring Bowl ook gehaald heb, dan heb ik drie bekers op mijn tv staan?

Je hebt inderdaad gelijk. Zie de screenshot hieronder.

Screenshot

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Je hebt inderdaad gelijk. Zie de screenshot hieronder.

Screenshot

Voor zover ik weet komen die bekers bij de Vice City Street Racers van de Sunyard erbij, elke keer dat je er dan één wint, komt er een beker bij te staan. Het kan dat ik het mis heb, maar volgensmij is het wel zo.

Delen op andere websites

Ik ga even nog een keertje kijken. Dit ga ik doen door middel van het officieel-forum savegame topic. Ik ga even kijken naar savegames zonder voltooing van die sunyard races en naar savegames met het voltooing van de sunyard races.

Edit: Ik heb de savegames bekeken en ik zag geen bekers na het voltooien van de sunyard races.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...