~> GizmO <~ Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Zoals somige van jullie weten krijg ik zeer binnen kort een eigen internet site. Gehost door Brovoo en daarvoor moest ik natuurlijk een template maken. Deze is nu af en ik wilde hem alvast showen. Bekijk deze geripte template Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. C&C Plz ^^ [RIP] Bewerkt: 24 juni 2006 door ~> GizmO <~
Grove St. Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik vind hem niet echt mooi. Die blauwe buttons staan niet, en de template zelf is erg klein. De font past ook niet echt, voor de rest zijn de effecten wel oke. Miss. een grotere template volgende keer. PS: Die link naar Brovoo is niet nodig, waarom zouden wij moeten weten door wie hij gesponsoord wordt.
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik vind hem niet echt mooi. Die blauwe buttons staan niet, en de template zelf is erg klein. De font past ook niet echt, voor de rest zijn de effecten wel oke. Miss. een grotere template volgende keer.PS: Die link naar Brovoo is niet nodig, waarom zouden wij moeten weten door wie hij gesponsoord wordt. Die buttons zijn Affiliates. Dit zijn kleine links naar sites. Partners of vrienden ofzo. Dit heeft gtagames.nl ook. Voorbeeld: Dit veranderd nog.
ShortY- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Nou, werkelijk, ik vind hem prachtig, alles loopt mooi over, en ook is het een goede kleurkeuze, zoiezo overzichtelijk, wat heel erg belangrijk is. Voor de rest is hij wat klein, hij mag dus iets groter, voor de rest gewoon helemaal......O.K.!
Grove St. Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik vind hem niet echt mooi. Die blauwe buttons staan niet, en de template zelf is erg klein. De font past ook niet echt, voor de rest zijn de effecten wel oke. Miss. een grotere template volgende keer. PS: Die link naar Brovoo is niet nodig, waarom zouden wij moeten weten door wie hij gesponsoord wordt. Die buttons zijn Affiliates. Dit zijn kleine links naar sites. Partners of vrienden ofzo. Dit heeft gtagames.nl ook. Voorbeeld: Dit veranderd nog. Gehost door Brovoo, en dan de link dat stond er. Doe nou niet alsof je niet weet wat ik bedoel
Ferre Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Begin je nou alweer Grove St.? Hij heeft het over affiliates en niet over Brovoo. [Reply? Send a PM] Mooie template en netjes afgewerkt. Alleen doordat je niet echt hoeken hebt lijkt hij nogal klein. Alleen ik weet niet of die affiliates wel mooi staan, want meestal zijn die verschillend van kleur en dat vind ik niet echt bij de rest van de template passen.
The Mafia Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gizmo dit had ik niet van jou verwacht. Moeilijk he een Template van MickM.com downloaden en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt. Iedereen kijk even in de Bron van Gizmo's Template dan staat er his website is created by MickM.com.
Achille Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Hou je bek over Gizmo.. Gizmo erg mooie Template je bent erg vooruitgegaan en ik geloof The Maffia niet want Ik weet wat jij kan en ik ken de effecten die je bij je tech gebruikt en dit is echt een mooi werk van jou! Goed gedaan!
Samurai Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Dit staat er in de bron: <!-- This website is created by MickM.com | All content copyright by the owner of this site | For more graphics, visit www.MickM.com --> Dus...
The Mafia Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Kijk dan zelf ook ff op MickM.com en dan bij Serviced en dan krijg je 3 buttons te zien en klik dan op de 2de en dan staat daar ergens de Template waarvan Gizmo zegt dat hij hem zelf heeft gemaakt!
Samurai Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 http://mickm.com/index.php?section=downloads Daar staat bij de 4de button inderdaad die template. Gizmo, nooit gedacht dat jij een ripper zou zijn.
Froop Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Het enige wat je naar mijn mening hebt gedaan is een deel van de banner en de affiliates.
The Mafia Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 En dan zeggen dat je de Template zelf hebt gemaakt!
Froop Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 En dan zeggen dat je de Template zelf hebt gemaakt! Je kunt beter dit soort reacties niet posten, het geeft geen waarde toe aan het topic. Ik vind het nogal egoïstisch, je kon gewoon zeggen dat je een kant en klare hebt gedownload, daar hoef je je niet voor te schamen.
DaBeast Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Even een tussendoortje: Gizmo heeft toch nooit gezegt dat hij de template zelf heeft gemaakt... Gehost door Brovoo en daarvoor moest ik natuurlijk een template maken. Als je het nou helemaal zelf maakt, of nu een beetje aanpast, heb je de template toch gemaakt. Je hebt het pas zelf gemaakt als je bv dit zegt: Ik heb deze template zelf gemaakt. Naar mijn mening heeft Gizmo dus niets mis gedaan . Greetz
Recommended Posts