Jump to content

Template felixb.nl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
en daarvoor moest ik natuurlijk een template maken.

Dit geeft wel degelijk aan dat hij hem 'zelf gemaakt heeft'. ;)

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Inderdaad die template is gewoon een beetje aangepast. Hij zegt het niet letterlijk dat hij het zelf gemaakt heeft. Maar het gaat er wel naartoe. Verder wens ik geen verdere reacties meer als "hij heeft het niet zelf gemaakt". Laat Gizmo eerst zijn uitleg doen. En dan zien we wel verder wat er gaat gebeuren.

Geplaatst:

Oke, ik geef toe dat ik heb gedownload heb en veranderd.

Ik weet dat het fout is.

Echter een reden hiervoor heb ik ook niet.

Dit topic mag gelocked worden omdat het niet van mij is.

iig een bedankje aan de gene die dit volwassen opvatten en er geen probleem van maken.

Maar alles om mij te verdedigen etc. kan je vergeten want het is fout. Ik ben hier de noob in dit geval en ik kan je garanderen dat dit neit meer voor zal komen.

Maarja, dit geloven jullie vast niet.

Ps. ik hoop dat jullie niet gaan beweren dat jullie nooit iets geript hebben. ;)

Geplaatst:

Chil man ;).

Np!

Iedereen heeft geript , is het niet grafisch is het in de bron van een ander ;).

Geplaatst: (bewerkt)
Iedereen heeft geript , is het niet grafisch is het in de bron van een ander

Een mooie verwoording :)

Ik rip ook. Erg is het nu ook weer niet.

Over de Template.... Hij is wel mooi. Zoals al gezegd geweest is passen de blauwe dingetjes er niet bij.

Anders wel mooi

Greetz

Merticus

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:
Oke, ik geef toe dat ik heb gedownload heb en veranderd.

Ik weet dat het fout is.

Echter een reden hiervoor heb ik ook niet.

Dit topic mag gelocked worden omdat het niet van mij is.

iig een bedankje aan de gene die dit volwassen opvatten en er geen probleem van maken.

Maar alles om mij te verdedigen etc. kan je vergeten want het is fout. Ik ben hier de noob in dit geval en ik kan je garanderen dat dit neit meer voor zal komen.

Maarja, dit geloven jullie vast niet.

Ps. ik hoop dat jullie niet gaan beweren dat jullie nooit iets geript hebben. ;)

Gizmo, dit is een fraude. Maar hopelijk heb je eruit geleerd en doe je het nooit meer. Maar zoals ze hierboven zeggen iedereen ript van iedereen. Dat is het internet nou eenmaal. Maar de ene doet het iets beter dan de andere. :puh: Je beweerde in je post niet met de letterlijke woorden dat jij het gemaakt had. Dus het enige wat we konden doen was volwassen zijn en wachten op jou antwoord. Dat heb je nu gegeven. Verder is de zaak opgelost. Gelieve geen reacties meer te posten. Behalve Gizmo als hij nog iets wil zeggen. Hierbij vraag ik ook een G-Mod of hoger het topic te sluiten.

Geplaatst:
Gizmo, dit is een fraude. Maar hopelijk heb je eruit geleerd en doe je het nooit meer. Maar zoals ze hierboven zeggen iedereen ript van iedereen. Dat is het internet nou eenmaal. Maar de ene doet het iets beter dan de andere. :puh: Je beweerde in je post niet met de letterlijke woorden dat jij het gemaakt had. Dus het enige wat we konden doen was volwassen zijn en wachten op jou antwoord. Dat heb je nu gegeven. Verder is de zaak opgelost. Gelieve geen reacties meer te posten. Behalve Gizmo als hij nog iets wil zeggen. Hierbij vraag ik ook een G-Mod of hoger het topic te sluiten.

Euh, fraude?

Fraude is volgens mij in dit geval niet de juiste benaming.

Het rippen, stelen van anderen.

Maarja, ik heb mijn lesje geleerd.

Ik ben nu bezig met het maken van een template voor mijn site die 100% van MIJ en door MIJ is gemaakt.

En als er ook maar één klein dingetje in zit dat geript is mag je me van mij bannen. :cab:

Geplaatst:

Euh, fraude?

Fraude is volgens mij in dit geval niet de juiste benaming.

Het rippen, stelen van anderen.

Maarja, ik heb mijn lesje geleerd.

Ik ben nu bezig met het maken van een template voor mijn site die 100% van MIJ en door MIJ is gemaakt.

En als er ook maar één klein dingetje in zit dat geript is mag je me van mij bannen. :cab:

Een eigenlijk fraude is het niet. Maar je verstaat me wel hoop ik. Het is verstandig dat je nu je eigen template aan het maken bent. Zo kunnen er geen problemen ontstaan. Ik wens je nog veel succes met je nieuwe template.

Geplaatst:

De template is niet meer te zien in de eerste post. Ik wil nog wel even iets tegen Gizmo zeggen. Gewoon eerlijk zijn in dingen die je laat zien, ook al is het gedownload of een creatie van iemand anders. Je kunt ook gewoon zeggen "ik heb dit van iemand anders overgenomen en dit en dat eraan veranderd." Ik zie dan geen problemen .

Volgens mij is het nu wel opgelost.

Ik sluit dit topic.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...