OGE Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Elke keer als ik het spel speel, dan crashed het spel en krijg ik één of andere error die ik dan vervolgens kan reporten. Kent iemand dit, of hebben anderen dit ook? Zie plaatje voor meer informatie. Reageren
ShortY- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Het is niet echt mogelijk om hier nou een duidelijke uitleg voor de geven denk ik. Wat denk ik wel zou helpen, is dat je gewoon even SA-MP overnieuw installeerd. Ook kun je even kijken of je wel de goede versie van San Andreas hebt, je kunt (dacht ik) SA-MP alleen spelen met de versie 1.0 van San Andreas, als je hoger hebt moet je dus even downgraden, als je even zoekt, zijn hier wel topics over te vinden. Reageren
Goliat Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Het kan dat het te maken heeft met een Amerikaanse .EXE, het kan namenlijke voorkomen dat het spel crasht met een Europese EXE. Voor een Amerikaanse EXE moet je me maar even PMen Reageren
OGE Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Wat is dan het verschil tussen de Amerikaanse en Europese exe dat een error kan veroorzaken/voorkomen? Is dit dan algemeen bekend dat het spel crasht op een Europese exe? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Wat is dan het verschil tussen de Amerikaanse en Europese exe dat een error kan veroorzaken/voorkomen?Is dit dan algemeen bekend dat het spel crasht op een Europese exe? Nee, zover ik weet is dat niet algemeen bekend. Ik speel gewoon met een Europese EXE en hij werkt vlekkeloos. @ Goliat: EXE files mogen niet via het forum doorgegeven worden. Je kunt ook even GTA San Andreas opnieuw installeren, en ook SA-MP opnieuw installeren. Dan moet alles goed zijn. Geen mods enz. Dan zou SA-MP moeten werken. Veel succes! Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Zeker weten dat je een 1.0 .exe hebt? Reageren
OGE Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ja zeker weten, heb juist deze week windows opnieuw geinstaleerd en dus ook GTA SA. Reageren
Jarno Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Dan is er juist grote kans dat je 2.0 hebt. Want als je afgelopen tijd GTA: SA hebt gekocht heb je de 2.0 versie. Je zal moeten downgraden. Het verschil tussen Amerikaanse en Europese EXE is 50 bytes. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Dan is er juist grote kans dat je 2.0 hebt. Want als je afgelopen tijd GTA: SA hebt gekocht heb je de 2.0 versie. Je zal moeten downgraden. Het verschil tussen Amerikaanse en Europese EXE is 50 bytes. Je kunt je San Andreas downgraden met een bepaalde patch. Daarna werkt SA-MP wel. Download de patch hier *klik hier*, ik heb hem ff geupload via Rapidshare. Gewoon dowloaden, dan dubbelklik, uitvoeren. Daarna gaat alles bijna vanzelf. Als je klaar bent met de patch, zal SA-MP het gewoon moeten doen. Bewerkt: 25 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
OGE Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Dan is er juist grote kans dat je 2.0 hebt. Want als je afgelopen tijd GTA: SA hebt gekocht heb je de 2.0 versie. Je zal moeten downgraden. Het verschil tussen Amerikaanse en Europese EXE is 50 bytes. Nee hoor, want ik heb GTA SA al sinds juni vorig jaar Maar ik denk wel dat ik een europese exe heb.. Aangezien ik em gewoon hier legaal heb gekocht. Reageren
Azer Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 SA:MP crashed tegenwoordig niet meer op een europese exe... De crashreports zijn vrij normaal (iedereen crashed wel eens, daarom is het ook betasoftware )... De crashreports zorgen ervoor dat de developers bugs kunnen verhelpen . - Maar zoals ik het verhaal begrijp kan je wel normaal spelen? - En hoelang duurt het voordat je een crash krijgt? Reageren
OGE Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Dan is er juist grote kans dat je 2.0 hebt. Want als je afgelopen tijd GTA: SA hebt gekocht heb je de 2.0 versie. Je zal moeten downgraden. Het verschil tussen Amerikaanse en Europese EXE is 50 bytes. Je kunt je San Andreas downgraden met een bepaalde patch. Daarna werkt SA-MP wel. Download de patch hier *klik hier*, ik heb hem ff geupload via Rapidshare. Gewoon dowloaden, dan dubbelklik, uitvoeren. Daarna gaat alles bijna vanzelf. Als je klaar bent met de patch, zal SA-MP het gewoon moeten doen. Het vage is dat SA MP wel werkt, maar op een gegeven moment gewoon crashed. Wanneer ik deze patch gebruik krijg ik de melding dat "nothing to do, the files are already updated" ?? Bewerkt: 25 juni 2006 door OGE Reageren
Alexy Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Sorry, ik poste in het verkeerde schermpje..... Bewerkt: 6 juli 2006 door Alexy Reageren
murderboy Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik heb te hoge patch weet niet welke maar ik heb het gedownload met rapidshare maar heb niet genoeg ruimte bij SA die staat op H:/ maar der is niet genoeg ruimte voor moet ik SA opnieuw installeren of kan het dan niet? kan op H:/ niets weg is allemaal alleen lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.