.Sharingan Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Ik heb op Gamekings gestemd waarom : Ze gaan naar evenementen. Ze presenteren echt. (P)reviews zijn beter. Eigenlijk alles Gammo : Gaat niet naar evenementen. Wordt niet echt gepresenteerd. Stem en geen uitleg Aub .WhoopDiDoo. Bewerkt: 30 oktober 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
EXIT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik heb op gammo gestemd die andere ken ik niet Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gameking komt aleen in NL voor (als ik het goed heb). In België hebben we een stuk of 3 game programma's. Namelijk de volgende: Gamepower. Gunk TV. Gammo. De beste vind ik Gunk TV, met Frank Molnar . Hij maakt altijd van die kansloze geinige grapjes. Maar als ik tussen Gameking en Gammo moest kiezen, koos ik Gammo. Gameking heb ik nog nooit gezien, vandaar. Greetz Reageren
Jarno Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo gaat zeker wel naar evenementen. Vergeet E3 special niet. Gammo is bedoeld voor echt de games, gamekings overigens niet. Gamekings gaat over de kansloze grapjes dat ze maken. Iets wat de jeugd aanspreekt. Gammo niet. En gammo laat de meningen ook achterwegen. Gammo dus! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo gaat zeker wel naar evenementen. Vergeet E3 special niet. Gammo is bedoeld voor echt de games, gamekings overigens niet. Gamekings gaat over de kansloze grapjes dat ze maken. Iets wat de jeugd aanspreekt. Gammo niet. En gammo laat de meningen ook achterwegen. Gammo dus! Dat is het probleem Jarno, Gammo prijst elke game de lucht in. Zelf die flop van 50cent die alleen door fanboys gekocht werd prezen ze de hemel in. Ze hebben gewoon geen mening. Je kijkt toch om meningen van andere over het spel te horen en daarop je keuze te bazeren. Reageren
Samurai Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo vindt ik beter. @Dabeast; gamekings is op TMF, dat is zowel in Nederland als in Belgie. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo vindt ik veel beter en leuker! ze laten heel de tijd leuke games zien! en bij Gamekings praten ze vaker, en zie je niets. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Gammo vindt ik veel beter en leuker! ze laten heel de tijdleuke games zien! en bij Gamekings praten ze vaker, en zie je niets. Uit 5 minuten praten bij gamekings haal je meer info dan uit de hele gammo aflevering... Daarbij komt dat gammo zelfs de grootste flop een topgam vindt, altijd laat zijn bijv. met reviews van games van een half jaar oud. Stelletje meningloze stoepsletjes daar bij gammo ze weten niks van games af. En daarom ook geen mening, bij gk daarintegen laten ze hun mening horen en dat kan je helpen bij de keuze naar een leuke game. Bewerkt: 24 juni 2006 door Mania-92 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik ga ook dik voor GameKings. Bij GameKings hebben ze veel meer verstand van games, en ze geven ook veel meer informatie. Verder is het gericht op hardcoregamers, Gammo is volgens mij meer gericht op de casual gamer. Ik vind Gammo gewoon veel te soft, zoals anderen boven mij ook al zeggen is een game volgens die gasten wel heel snel vet. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk... Gammo heeft genoeg kijkcijfers, daar niet van... Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo vindt ik beter.@Dabeast; gamekings is op TMF, dat is zowel in Nederland als in Belgie. Ik heb het nog nooit gezien hoor . Het enige game programma dat ik op TMF zie is Gunk . Greetz Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo, ik ken die andere niet Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Gammo vindt ik veel beter en leuker! ze laten heel de tijdleuke games zien! en bij Gamekings praten ze vaker, en zie je niets. Bij Gamekings praten ze inderdaad veel en dat is juist goed. Door te praten informeren ze je ook echt over games, hebben ze echt een eigen mening en durven ze een game ook af te zeiken. Als je alleen kijkt voor filmpjes kun je net zo goed op internet kijken, daar zwerven immers ook genoeg trailers rond. Gamekings kijk je om een mening te vormen over een game, terwijl het bij Gammo soms meer op een promopraatje lijkt, met ongeveer evenveel informatie als er op de achterkant van het hoesje staat Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ik ga ook dik voor GameKings. Bij GameKings hebben ze veel meer verstand van games, en ze geven ook veel meer informatie. Verder is het gericht op hardcoregamers, Gammo is volgens mij meer gericht op de casual gamer. Ik vind Gammo gewoon veel te soft, zoals anderen boven mij ook al zeggen is een game volgens die gasten wel heel snel vet. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk... Gammo heeft genoeg kijkcijfers, daar niet van... Hier je hoort het. Die ene aflevering waar die Boris die Belg pakte met zijn auto ruit met die van Road to Las Vegas toen iets met As*. Die was meesterlijk! Bewerkt: 24 juni 2006 door gtaboy107 Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik heb eerst een hele tijd gammo gekeken. Pas toen ik Gamekings ging kijken kwam ik erachter hoe verschikkelijk nep gammo eigenlijk was. Gammo is altijd positief over dingen en laat alle minpunten van een game achterwege. Het is eigenlijk één groot reclamespektakel. Gamekings is stukken beter. Deze gasten hebben echt een mening waar ze voor staan. Soms verschillen de meningen van de redactie ook waardoor je een goede discussie krijgt. Ook de manier van presenteren spreekt mij wel aan. Het reviewen vanuit de studio is ook veel beter dan alleen maar beelden. Het is denk ik wel duidelijk dat ik voor Gamekings stem. Mvg, Wazuup Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik vind Gammo gewoon veel beter Want ze geven alle tips Nieuwste games enz..!! Darrom kijk ik ook zo juist elke vrijdag naar Gammo Dus mijn Vote Ging Naar Gammo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.