Jump to content

GameKing's of Gammo

GameKing's of Gammo  

107 leden hebben gestemd

1. 1. GameKing's of Gammo

• Gammo
      53
    • GamekKings
      52

Recommended Posts

Geplaatst:

GameKings Natuurlijk..

Die gasten zijn altijd zo dom en lollig bezig..

Het is nooit serieus..

Maar ze zoeken nieuwe mensen die het willen presentreren..

Iets voor jou!!

Ga dan naar hun site en zie jezelf dan op Tv.. :sst:;);):sst:

Gammo zie ik eigenlijk heel weinig maar als ik het zie is het zo afgelopen..

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaddyPimp

5

• gammie_

5

• Gtaboy107

5

• Mania-92

3

Geplaatst:

Al die mensen die gammo kijken, moeten toch eens gamekings zien.

Bij Gammo prijzen ze alles aan, bij gamekings hebben ze nog zoiets als een mening.. Ook is Gamekins veel beter qwa evenementen e.d.

Geplaatst:

Gammo, GameKings is ook wel een leuk programma maar ze zitten altijd te kankeren op HipHop games en geven alleen hun mening over de hiphop en niet over het spel.. Ik vind het maar een stelletje ^&^%$#@, die gasten van GayKings..

Geplaatst: (bewerkt)
Gammo, GameKings is ook wel een leuk programma maar ze zitten altijd te kankeren op HipHop games en geven alleen hun mening over de hiphop en niet over het spel.. Ik vind het maar een stelletje ^&^%$#@, die gasten van GayKings..

wat valt hier aan toe te voegen die kings(ahum)hebben een mening dus je eigen mening is belangrijker bij gammo is het ingame en geven ze temminste info dus mijn stem is gammo

en bij tmf praten veelste veel voorbeeld

piet:he jan hoe gaat tie

jan:gaat wel

piet:wat is er dan

jan:ik heb een nieuwe game gekocht maar wat moet ik ermee

piet:uhhh ff denken

*8uur later*

piet:zzzzzzzzzzzz

jan:piet ben je nog wakker piet!!!

piet:oh wat is er oh nee we zijn een beetje uitgelopen met de show doei iedereen

Bewerkt: door Maarten!!
Geplaatst:

GameKing. Ik heb het pas één keer gezien, en keek daarvoor heel vaak Gammo, maar inderdaad: Gammo maakt van de domste game nog een superspel... :bonk:

Geplaatst:

Ik ben het met de 3 heren hier boven mij volkomen eens! :*D Want gameking vind ik altijd maar iets af te duinen gammo is over het algemeen gewoon veel duidelijker en geeft veel goeie informatie over het spel zonder zelf te gaan mokken of wat dan ook over de games :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Gamekings, die hebben tenminste wat tijd om een game te bespreken en doen dat vaak met 3 verschillende meningen over een game. Gammo duurt misschien 20 minuten (tops), onderbroken door 8 minuten reclame. Het is te snel over naar mijn mening, en dan heb je nog nauwelijks wat gezien ook.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hoho! Dit is niet waar! Gamekings geeft tenminste een mening over een spel, en die zielige mensen van gammo die kunnen alleen maar kutgames prijzen. Bij Gamekings laat hun beelden van een game zien en zeggen hun mening. Gammo zitten alleen maar te lullen dat het een topgame is. En trouwens ik heb nog nooit gezien dat hun Hiphop kut vinden. Gamkings rules! :bier:

Hoho! Dit is niet waar! Gamekings geeft tenminste een mening over een spel, en die zielige mensen van gammo die kunnen alleen maar kutgames prijzen. Bij Gamekings laat hun beelden van een game zien en zeggen hun mening. Gammo zitten alleen maar te lullen dat het een topgame is. En trouwens ik heb nog nooit gezien dat hun Hiphop kut vinden. Gamkings rules! biertje.gif

DaddyPimp ben met je mening eens maar ik vind niet dat je zo tekeer hoeft gaan over gamekings. Iedereen heeft hier zo zijn mening, maar niet om de handel af te kraken!

Barcelona Ik vind het niet oprecht van je om gammo heleaal af te kraken, ik vind zelf gammo gewoon de beste. Alle twee de programma's hebben zo hun voordelen en nadelen over hoe ze het pressenteren, ik vind dat je dan niet het recht heb om zo tekeer te gaan over een programma en alleen maar negtief bent :{

Ik vind zelf :bij gamekings ze hun mening geven.

Bij gammo: ze duidelijk uitleggen over de game en ik hou meer van steeds de beelden van een game te zien, vind het niet nodig om de pressentator te zien. En als je gammo goed volgt hoor je ook heus wel of de game een goede is of een mindere!

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Gamekings

daar zie je ook nog wat echte mensen die ook nog hun exhte commentaar geven en niet het spel laten zien.

Gamekings, ze hebben echt grappige sketches, droge humor en presentatie en een eigen mening. En ze zeiken de game van 50 cent af natuurlijk! En nee, ik ben géén nerd. Power Unlimited RULLEEZZZZ!!! :puh: lol :D

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Ik hab Gammo nog nooit gezien, maar ik kijk GameKings wel vaak. Ik vind GameKings leuk en grappig. Die kerels zijn echt zichzelf. Ik vind het zo leuk dat ik niet eens de moeite neem om Gammo te gaan kijken. Dus mijn stem gaat naar GameKings.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...