ikt Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Mijne ook voor GameKings. Ik zie Gammo niet zo vaak, en als ik het zie, is het maar 5 Minuten. Voor spellen hebben ze ook geen mening, alleen een verslagje wat er allemaal in zit. En in GameKins zit er tenminste nog wat lolz0rs! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Yes goed zo, GameKings krijgt al meer stemmen, nog 4 en Gammo is ingehaald! GO GAMEKINGS!! Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Gammo vind ik de beste van de 2. Er wordt veel informatie gegeven en veel mooie beelden getoond. Ze hebben vaak de spellen eerder dan dat ze gereleased worden, dat is ook een +punt. het doel van Gammo is de kijker informeren. Daarom geven ze in het programma algemene informatie over de besproken games. Ze willen games niet bestempelen als goed of slecht. Dat is de kracht van Gammo, de kijker krijgt van hun de informatie en ziet zelf daar de beelden bij. De kijker kan dus zelf oordelen of het spel goed is of juist niet. Zo, ik heb ook even mijn zegje gedaan. Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Gammo vind ik de beste van de 2. Er wordt veel informatie gegeven en veel mooie beelden getoond. Ze hebben vaak de spellen eerder dan dat ze gereleased worden, dat is ook een +punt.het doel van Gammo is de kijker informeren. Daarom geven ze in het programma algemene informatie over de besproken games. Ze willen games niet bestempelen als goed of slecht. Dat is de kracht van Gammo, de kijker krijgt van hun de informatie en ziet zelf daar de beelden bij. De kijker kan dus zelf oordelen of het spel goed is of juist niet. Zo, ik heb ook even mijn zegje gedaan. Ja daar heb je helemaal gelijk in Als je het anders bekijkt zijn de programma's allebij goed alleen op een andere manier. Bij gammo: -Duidelijk en veel beelden van de game -Goede informatie -je kunt zelf je mening over de game bepalen. Bij Gamekings: -Ze spreken hun mening duidelijk over een game -Goede commentaar -Presentators. Dus als je meer van meningen houd en humor kijk je het liefst Gamekings, en wil je goede duidelijke informatie en meer beelden te zien krijgen en geen presentator is Gammo weer een aanrader Ik zelf hou dus van goede duidelijke informatie en veel beelden, dus is mijn voor keur Gammo. Maar daar mee wil ik niet zeggen dat Gamekings een slecht programma is maar dat is nou eenmaal mijn smaak niet Bewerkt: 18 oktober 2006 door gammie Reageren
Wesley Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 I vote for Gammo. Omdat, bij GameKings zie je telkens een presentator. Bij Gammo laten ze een introtje zien van het programma. En daarna laten ze meteen zien welke games ze voor de dag van vandaag hebben. En dan direct naar de 1e review/preview. Zonder presentators enz. En zoals veel zeggen, Bij Gammo krijg je goede informatie over de game zelf. En ze gaan ook niet zeggen of als de game zeer slecht is, of ze zeggen ook nooit dat het juist een zeer goede game is. Kort om, ze geven geen mening. Enigste wat ze doen, is veel nuttige informatie vertonen! GAMMO Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb op GameKings gestemd, omdat hun het programma echt presenteren, en ze spreken hun mening duidelijk over een game. Bij GameKings hebben ze vooral goede commentaar. Mijn Stem gaat dus uit naar GameKings, maar ik kijk af en toe ook wel naar Gammo.. Reageren
M4X Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik stem voor Gammo, omdat ik vind dat Gammo veel duidelijker is dan Gamekings. Dit komt ook omdat Gammo naar mijn mening wat serieuzer is. Niet dat ze geen lol mogen hebben ofzo, maar ik vind die presentators van Gamekings soms nogal patserig doen, en als ik lol wil hebben kijk ik wel naar de lama's Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik stem voor Gamekings, eigenlijk om dezelfde redenen als GTA Fanaat. Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Gammo gaat zeker wel naar evenementen. Vergeet E3 special niet. Gammo is bedoeld voor echt de games, gamekings overigens niet. Gamekings gaat over de kansloze grapjes dat ze maken. Iets wat de jeugd aanspreekt. Gammo niet. En gammo laat de meningen ook achterwegen. Gammo dus! Sluit ik me 100% bij aan. Ik heb ook voor Gammo gestemd Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 gammo!!!!! dat gaat veel meer over spellen. bij gamekings gaat het ook nog over vrouwen ( ook wel leuk maa rok ) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 I vote for Gammo.Omdat, bij GameKings zie je telkens een presentator. Bij Gammo laten ze een introtje zien van het programma. En daarna laten ze meteen zien welke games ze voor de dag van vandaag hebben. En dan direct naar de 1e review/preview. Zonder presentators enz. En zoals veel zeggen, Bij Gammo krijg je goede informatie over de game zelf. En ze gaan ook niet zeggen of als de game zeer slecht is, of ze zeggen ook nooit dat het juist een zeer goede game is. Kort om, ze geven geen mening. Enigste wat ze doen, is veel nuttige informatie vertonen! GAMMO En wat heb je aan die informatie? Ok je weet waar het over gaat maar weet je ook of de gameplay goed of kut is? Nee. Weet je wat diepere info over de AI? Meestal niet. Enz. Een voorbeeldje. Jij zit op een dag te zappen en je komt gammo tegen met een game als 50 cent bulletproof. Ze vertellen je waar het over gaat, laten wat beelden zien en daarop moet jij je mening opmaken. Jij denkt "het ziet er mooi uit en 50 cent is altijd goed." Maar wat ze er niet bij vertellen is dat het een harstikke KUT game is en dat je later die avond met een game thuiskomt die die 50/60 bij lange na niet waard is. Een ander iemand zit gamekings te kijken en die ziet daar 50 cent bulletproof. Hoort hoe het verhaal zo'n beetje gaat ziet wat beelden en denkt daarbij hetzelfde als de gammo kijker maar godzijdank zijn er nog presentators die moge zeggen dat het een KUT game is en ze doen het ook. Jij gaat die avond lekker een pizzatje bestellen en veelt verder met SA en denkt fijn bedankt gamekings dat je me van die complete miskoop behoedt hebt. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Er wordt wel gezegd dat de gasten van GameKing's hun mening geven, maar het lijkt me beter als ze gewoon vertellen over hoe het spel gaat, niet hoe zij het vinden. Gammo vind ik beter maar Gamekings is in een heel paar punten beter.. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Gammo.Meer beelden van games, en bij gamekings hoe ze daar praten alleen al: 'Dit is echt de motherfokking shit!' 'Dit is echt hardcore!' Dan denk ik echt: Gammo, GameKings is ook wel een leuk programma maar ze zitten altijd te kankeren op HipHop games en geven alleen hun mening over de hiphop en niet over het spel.. Ik vind het maar een stelletje ^&^%$#@, die gasten van GayKings.. I vote for Gammo.Omdat, bij GameKings zie je telkens een presentator. Bij Gammo laten ze een introtje zien van het programma. En daarna laten ze meteen zien welke games ze voor de dag van vandaag hebben. En dan direct naar de 1e review/preview. Zonder presentators enz. En zoals veel zeggen, Bij Gammo krijg je goede informatie over de game zelf. En ze gaan ook niet zeggen of als de game zeer slecht is, of ze zeggen ook nooit dat het juist een zeer goede game is. Kort om, ze geven geen mening. Enigste wat ze doen, is veel nuttige informatie vertonen! GAMMO Ok, ik ga beginnen bij Robert: Je hebt misschien bij Gammo meer beeld, maar Gamekings heeft zijn eigen mening. Gammo is toch degelijk een reclameprogramma. Nu naar DP: Je moet niet zosnel iets afzeiken, dat is wel heel gemakkelijk. Ik zou zeggen:''Kijk eens naar Gamekings, dan heb je een ander mening''. Ik kan ook wel zeggen dat Gammo een *#$)(%*I$%(*IO^^$ programma is, maar dat doe ik niet. Nu Wesley GTA: Nu ga jij groot de fout in. Je weet dat mening erover belangrijk is, net zoals Mania zegt, dat je met GK teminste geen KUT spel. Een presentator is ook wel eens goed hoor. Ze hebben zeker wel een mening bij gammo, ze worden elke keer omgekocht en ze kunnen die spellen gratis krijgen van de uitgever. De info is niet altijd goed dus. Dit was mijn zegje als jij mij wil afzeiken graag via pb , ik kies voor GAMEKINGS! Reageren
Barcelona Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) I vote for Gammo. Omdat, bij GameKings zie je telkens een presentator. Bij Gammo laten ze een introtje zien van het programma. En daarna laten ze meteen zien welke games ze voor de dag van vandaag hebben. En dan direct naar de 1e review/preview. Zonder presentators enz. En zoals veel zeggen, Bij Gammo krijg je goede informatie over de game zelf. En ze gaan ook niet zeggen of als de game zeer slecht is, of ze zeggen ook nooit dat het juist een zeer goede game is. Kort om, ze geven geen mening. Enigste wat ze doen, is veel nuttige informatie vertonen! GAMMO En wat heb je aan die informatie? Ok je weet waar het over gaat maar weet je ook of de gameplay goed of kut is? Nee. Weet je wat diepere info over de AI? Meestal niet. Enz. Een voorbeeldje. Jij zit op een dag te zappen en je komt gammo tegen met een game als 50 cent bulletproof. Ze vertellen je waar het over gaat, laten wat beelden zien en daarop moet jij je mening opmaken. Jij denkt "het ziet er mooi uit en 50 cent is altijd goed." Maar wat ze er niet bij vertellen is dat het een harstikke KUT game is en dat je later die avond met een game thuiskomt die die 50/60 bij lange na niet waard is. Een ander iemand zit gamekings te kijken en die ziet daar 50 cent bulletproof. Hoort hoe het verhaal zo'n beetje gaat ziet wat beelden en denkt daarbij hetzelfde als de gammo kijker maar godzijdank zijn er nog presentators die moge zeggen dat het een KUT game is en ze doen het ook. Jij gaat die avond lekker een pizzatje bestellen en veelt verder met SA en denkt fijn bedankt gamekings dat je me van die complete miskoop behoedt hebt. Ik ben het helemaal met je eens. Door GAMMO heb ik kutgames gekocht. Ik vind het maar zielig dat gammo zo positief over een kutgame is, want mensen kunnen hier wel zeggen dat je zelf je mening kan uiten als je een filmpje hebt gezien, maar je ziet alleen maar goede dingen in een game. Dus je denkt,''zo wat een coole games die ga ik op me verlanglijstje zetten voor me most-wantend'' heb je de games gekocht is er mischien eentje een goede game. Als je naar gamekings kijkt ben je gewaarschuwd voor een kutgame. En er zit niet alleen humor in gamekings maar ook de presentators zijn sirieus en ze hebben gevoel voor hardcoregamen. Door gamekings en OMP2 koop ik tenminste goed games. En je ziet bij Gamekings zie je trouwens ook veel ingamebeelden. Kortom Gamekings and OMP2 For life! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Barcelona Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 @GTABoy: Ik zou mijn mening niet geven als ik er niet naar keek! En het blijft nog altijd een mening dus daar hoef jij geen verandering in te brengen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.