Jump to content

GameKing's of Gammo

GameKing's of Gammo  

107 leden hebben gestemd

1. 1. GameKing's of Gammo

• Gammo
      53
    • GamekKings
      52

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja hallo, ik ga toch ook niet zeggen dat Gammo een ****** programma is? Dat kan best wel netter vind ik.

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaddyPimp

5

• gammie_

5

• Gtaboy107

5

• Mania-92

3

Geplaatst:
Ja hallo, ik ga toch ook niet zeggen dat Gammo een ****** programma is? Dat kan best wel netter vind ik.

Dat zeg ik toch ook niet over Gamekings want ik gebruik net als jouw sterretjes etc. :{

Geplaatst:

Dat zeg ik toch ook niet over Gamekings want ik gebruik net als jouw sterretjes etc. :{

Maar ik weet wel wat je erover wil zeggen. Jij kan nergens tegen, niet eens tegen mij kritiek. Stom kindje.

Geplaatst:

Gaat nergens over hier...en de mensen hier die zeggen dat je je mening kan basseren door Gamekings, jullie hebben ook geen mening over een game, jullie praten die losers van Gamekings gewoon na.

Geplaatst:

Maar ik weet wel wat je erover wil zeggen. Jij kan nergens tegen, niet eens tegen mij kritiek. Stom kindje.

LOL, stom kindje :clown: Jonge, ik ga hier niet eens meer over Discusieren, op msn kan je al niet normaal doen.. Dus bij deze ga ik me ook niet als zo'n kinderachtig ventje zoals jouw gedragen en stop ik met deze Discussie..

Geplaatst:

Jongen, jij praat nu ook Gammo na, ze proberen van KUT games leuke games te maken. Ik heb een mening over een game en die heb ik gelukkig ook.

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie mogen wel wat rustiger worden :Y Maar ik vind gewoon aan alle bij de programma's zit wel wat goeds en minder goeds in, en ik heb voor Gammo gekozen ik kijk er al jaren na en vind het gewoon een goed programma naar mijn mening :) En bij mij niet het geval dat ik door het programma slechte games gekocht heb. Ik vind wel dat ze wat meer van hun mening erin moeten gooie maar dat maakt het er niet een slechter programma op!

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:
op welke zenden en hoelaat komtgame kings eigenlijk mijn stem gaat naar gammo

Volgens mij komt Gamekings elke zondag om 22.00-23.00 op TMF. Ik weet het niet zeker want dit komt van een online tv-gids, maar denk dat het klopt. Als het op meerdere dagen is kan iemand mij misschien even aanvullen ?

Geplaatst:

Ik kijk het allebij graag.

Maar de reports van game kings zijn iets uitgebreider. Vandaar mijn stem op Gameking's.

Geplaatst:

Volgens mij komt Gamekings elke zondag om 22.00-23.00 op TMF. Ik weet het niet zeker want dit komt van een online tv-gids, maar denk dat het klopt. Als het op meerdere dagen is kan iemand mij misschien even aanvullen ?

Gamekings komt op dinsdag om 21.00 uur, op zondag is de herhaling twee keer, 's ochtends en 's avonds.

Geplaatst: (bewerkt)
Gaat nergens over hier...en de mensen hier die zeggen dat je je mening kan basseren door Gamekings, jullie hebben ook geen mening over een game, jullie praten die losers van Gamekings gewoon na.

Je mening baseren op iets is iets heel anders dan datgene blindelings napraten. Als ze bij Gamekings een game laten zien vertellen ze niet alleen over de goede kanten, maar ook over de slechte kanten van een game. Ze zeggen het als het niet goed werkt, ze zeggen het als het niet soepel speelt, ze zeggen het als het saai en eentonig is, ze zeggen of het origineel of gejat is. Dat zijn allemaal punten waardoor een game geen aankoop waard is, dus daarvoor wordt je 'gewaarschuwd'. Vervolgens kun je zelf oordelen of het jou ook een leuke game lijkt, maar ze wekken, in tegenstelling tot Gammo, niet de indruk dat iedere nieuwe game superfantastisch is.

De nieuwe uitzending van Gamekings is op dinsdagavond 22.00 uur tot 23.00 uur. De herhalingen zijn op zaterdag om 12.00 uur, zondag om 12.00 uur en zondagavond 22.00 uur, allemaal op TMF.

Bewerkt: door Piet-Herr
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik stem voor Gamekings, want over dat spel kun je zelf ook wel een mening geven ookal geven de presentatoren ook hun mening. En dat je bij Gamekings nooit wat ziet is ook niet waar, want als ze over de game praten zie je altijd nog zo'n klein beeldje en dat is heus nog wel te zien. De spellen worden meer besproken dan in Gammo. Gammo duurt maar een half uurtje en Gamekings een uur.

Maar ik kijk graag naar allebei!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...