j_vloon Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 is er een mod voor groot safe house waar je KEI veel auto's in kan saven? Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Er is er wel in, voor VC. Dan kun je het gebouw tegenover de haven waar de boot van Cortez ligt kopen, en er 40 wagens in parkeren. Bedoel je zoiets? Ik heb hem even opgezocht: <KLIK> Bewerkt: 24 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Verplaatst naar Overige Showroom Reageren
Samurai Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Er is er wel in, voor VC. Dan kun je het gebouw tegenover de haven waar de boot van Cortez ligt kopen, en er 40 wagens in parkeren. Bedoel je zoiets? Ik heb hem even opgezocht: <KLIK> Door onze eigen PatrickW gemaakt. Author: PatrickW Reageren
JelleVD Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik raad die mod van PatrickW je aan (als je Vice City hebt), hij is erg gaaf! Maar je moet wel een new game beginnen als je hem hebt geinstalleerd Greetz JelleVD Reageren
Donwell Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Inderdaad, een goeie mod en je kan het huis tegenover Ken's kantoor niet meer kopen, maar jellevd, je hebt wel een topic-bump gemaakt, waarschijnlijk wordt hij op slot gegooid. Voor SA en GTA III zijn er volgens mij nog geen 'supersavehouses'. PS: Je sig is ook te groot, de maten zijn 500x150 en ze mogen 100 KB zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.