Jump to content

gta sa komt eerder


webbes

Recommended Posts

mensen op een engels forum (ook mods)hebben een mailtje gehad dat ze hun spel dinsdag kunnen halen bij de winkel

dit is ook in spanje het geval

zijn er hier mensen die het spel hebben besteld en ook een mailtje hebben gehad??

ik heb hem namelijk niet besteld ik koop hem gewoon al hij uit is

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webbes

    12

  • Spike

    6

  • Tupac A. Shakur

    6

  • victor88

    6

Top Posters In This Topic

mensen op een engels forum (ook mods)hebben een mailtje gehad dat ze hun spel dinsdag kunnen halen bij de winkel

dit is ook in spanje het geval

zijn er hier mensen die het spel hebben besteld en ook een mailtje hebben gehad??

ik heb hem namelijk niet besteld ik koop hem gewoon al hij uit is

ik heb hem oook niet besteld dus ik weet er niks van of die toch eerder uit is maar ik denk het toch van niet! :D;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Komt zeker van een Duitse site he <_<

Rockstar heeft duidelijk vermeld dat het spel pas op 29 oktobert verkocht mag worden.

Verkopen ze het eerder dan krijgen ze waarschijnlijk een boete of krijgen ze nooit meer spellen van Rockstar geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen op een engels forum (ook mods)hebben een mailtje gehad dat ze hun spel dinsdag  kunnen halen bij de winkel

dit is ook in spanje het geval 

zijn er hier mensen die het spel hebben besteld en ook een mailtje hebben gehad??

ik heb hem namelijk niet besteld ik koop hem gewoon al hij uit is

ik heb hem oook niet besteld dus ik weet er niks van of die toch eerder uit is maar ik denk het toch van niet! :D;) .

hoe kan dat nou weer EU kwam de 29 ste uit

spanje engeland horen ook bij de EU dus moeten zij het toch ook pas vrijdag kunnen kopen anders zou het oneerlijk zien :angry: wij w88 net zo lang als hun.

zou zeer raar zijn <_<

Link to comment
Delen op andere websites

nee gta-sanandreas.com ,edgeforums.net en nog een andere site waar ik tegen op liep waarvan ik de naam niet weet en dan nog maar ook engels/usa dat weet ik dus niet

en nog een spaanse site maar mijn spaans is niet zo goed maar dat wist iemand anders mij te vertellen

duitse site kom ik niet eens op want ik kan geen duits

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een goede actie van R* maarja er zullen altijd mensen zijn die bij bijv speelgoedwinkels werken die stiekem dat spel verkopen voor een prikkie vor de releasedatum, dus het zou best mogelijk zijn om hem eerder te hebben maarz al ook niet eerder dan 28 oktober zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een goede actie van R* maarja er zullen altijd mensen zijn die bij bijv speelgoedwinkels werken die stiekem dat spel verkopen voor een prikkie vor de releasedatum, dus het zou best mogelijk zijn om hem eerder te hebben maarz al ook niet eerder dan 28 oktober zijn denk ik.

ja voor een prikkie koop iedereen gta sa als ze weten waar

maarja 99% van de mensen moet toch tot de 29ste w88

we kunnen er toch nix tegen doenen hopen dat het bullshit is en gewoon rustig tot de 29 ste w88 :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja ho ff ik zeg niet dat het waar is maar ik hoop het wel natuurlijk (verzacht de pijn van het wachten een beetje)

en die verhalen komen van meerdere forums dus vandaar mijn vraag of er iemand hier ook iets weet

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb net gelezen als een winkel voor 29 oktober GTA San Andreas verkopen dat de betreffende winkel een boete krijgt of GTA San Andreas niet meer geleverd krijgen.

De officiele releasedatum is 29 oktober.

Link to comment
Delen op andere websites

hier een link waar ook een mod verteld dat hij een berichtje heeft gehad

de link

HOLY SH*T

denk dat je misschien nog welleens gelijk kan hebben <_< :angry: :blink: :bah: :crying: :question:

dit is ongelofelijk om te zien me mond viel echt open toen ik dit zag

maar denk toch dat het bullshit is :D

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

waar heb je dat gelezen

en wat als er toesteming is van R*

dan zou rockstar aan iedereen bekend maken dus ook aan ons maar dat denk ik!

webbes ken je die site in de gaten houden wat er gezegt wordt(als dat mag dan)als de topic daar niet gesloten word zoals ze een stuk zeggen????

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...