webbes Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ook aan ons???? we verkopn toch niks??? maar daar zit wel wat in maar ik ben druk aan het zoeken naar meer info op nog meer forums e.d want ik wil toch wel weten of het waar is of niet Reageren
Joriz Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Iedereen kan bullshit posten in een forum. Sommige beweerde ook dat op de 22ste GTA Sa in Nederland te koop zou zijn. Nogmaals alle data die op GTAgames.nl staan zijn de correcte datums. Grand Theft Auto San Andreas komt op 26 oktober uit in Amerika en op 29 oktober in Europa voor Playstation 2. Het komt ongeveer een half jaar later uit op de PC (mei 2005). Reageren
webbes Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 gta-sanandreas.com zie ik toch wel als betroubaar en als een mod daar iets post wat niet wwar is dan word hij toch echt wel op z'n vingers getikt of ben ik nou zo dom (ja ik ben blonT) maar dat zecht niks :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 je weet mar nooit he je heb overal van die rare figuren die roddels verspreiden maar wat joriz zegt is waar dat zijn de officiele datums. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Nogmaals je hebt het niet over GTA-Sanandreas.com zelf maar het forum! In een forum kan iedereen wat posten dus ook gekken en duimen zuigers! Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Nogmaals je hebt het niet over GTA-Sanandreas.com zelf maar het forum!In een forum kan iedereen wat posten dus ook gekken en duimen zuigers! als jij het zegt zal het wel zo zijn gelukkig B) Reageren
webbes Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 zonet is de topic van de link gesloten maar ik hou mijn oogjes en oortjes open want je weet maar nooit voor nu denk dat het nep is (ook al vind je het op veel sites) Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) Nogmaals je hebt het niet over GTA-Sanandreas.com zelf maar het forum!In een forum kan iedereen wat posten dus ook gekken en duimen zuigers! Tja, Joriz heeft wel een punt. Bewerkt: 23 oktober 2004 door tigran Reageren
victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 dit was netzoals bij gta 3 die was ook eerder uit in Engeland een vriend van me had hem toen al gekocht had hem als een van de eerste in Nederland Reageren
webbes Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ik heb verschillend reclame folders gehad met games daarin en ze zeggen allemaal 28 okt toch een dag eerder Reageren
victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ik heb verschillend reclame folders gehad met games daarin en ze zeggen allemaal 28 okt toch een dag eerder van welke winkels en was dat in Nederland Reageren
webbes Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 intertoys bartsmit en e-plaza maar dat is ven bartsmit verder nog geen folders gehad van de free record shop maar ik denk dat die wel meegaat Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ik denk het ook! een dag eerder, bij Driv3r was het ook zo, ik was toevallig in Oberhausen Centro en ik liep een gamewinkel in en daar zag ik hem staan, terwijl overal op het nieuws vrijdag eigenlijk gepland stond, maar zo zal R* niet werken? :huh: Reageren
Spike Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 intertoys bartsmit en e-plaza maar dat is ven bartsmit verder nog geen folders gehad van de free record shop maar ik denk dat die wel meegaat webbes dat klopt 28okt hebben ze hem, binnen en dan leggen ze dat in de winkel voor/na sluitings tijd voor de dag erop dus.., dat is de 29okt, en daarom noemen ze dat de release dag 29okt dusssssssss..........!!!!! *******nog 5 days left!!!!!******** Reageren
victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ik denk dat het spel donderdag word geleverd misschien zouden ze hem dan ook meteen verkopen maar ik verwacht het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.