webbes Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 nou ik ga naar de winkel met de folder en zeg dat het er staat dan moeten ze hem geven en zo niet dan is er altijd nog vrijdag maar niet geschoten is altijd mis Reageren
Spike Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 nou ik ga naar de winkel met de folder en zeg dat het er staat dan moeten ze hem geven en zo niet dan is er altijd nog vrijdag maar niet geschoten is altijd mis ze mogen hem nog niet verkopen :angry: , wat op dat blaadje staat bedoelen ze mee, dat ze die op 28okt in de winkel hebben (in de magazijn dus!) Reageren
victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 het zal wel leuk zijn die ene dag eerder Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 het zal wel leuk zijn die ene dag eerder ja zeker we hebben al lang gewacht het w88 mag wel beloond worden hahah maar als het vrijdag is maakt het mij niet uit die ene laatste dag overleef ik wel :lol: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: Reageren
Q Dude Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 nou ik ga naar de winkel met de folder en zeg dat het er staat dan moeten ze hem geven en zo niet dan is er altijd nog vrijdag maar niet geschoten is altijd mis ze mogen hem nog niet verkopen :angry: , wat op dat blaadje staat bedoelen ze mee, dat ze die op 28okt in de winkel hebben (in de magazijn dus!) nee hoor dan verkopen ze hem gewoon ik weet niet of jullie de release van VC nog konde herinneren maar VC werd ook een dag eerder verkocht dan de release datum!! Reageren
Spike Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 nee hoor dan verkopen ze hem gewoon ik weet niet of jullie de release van VC nog konde herinneren maar VC werd ook een dag eerder verkocht dan de release datum!! aha ik wil sa bij free record shop kopen, en jah zal ik dan volgende woensdag kunnen bellen, van of ze die weg willen laten leggen (op een vriendelijke manier!) en dat ik van plaats vrijdag`s, s`ochtens, donderdag`sochtens, kom halen hey ,zo ga ik dat doen weer 1 dag sa erbij :lol: . Reageren
sjakie187 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 In Apeldoorn zeggen ze dat het spel al op 28oktober verkocht wordt. Hebben ze allemaal a4tjes opgehangen met de de datum erop dus. Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 kijk dat kan allemaal waar zijn, misschien hebben ze het deze dag, maar ze mogen het maar vanaf 29 oktober in de rekken leggen anders krijgen ze met R* te doen Reageren
sjakie187 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik vraag het me af. Want het is niet zo dat ze er geheimzinnig over doen. Als je ze belt zeggen ze het ook. Maar de 28e of 29e wat maakt die ene dag dan nog uit. Nou ja beter vrijdag als donderdag want vrijdag is het weekend Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 (bewerkt) ja want als hij donderdag komt zal je de volgende dag nogal suf op school zitten denk ik :wacko: Bewerkt: 24 oktober 2004 door pottevijn Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ik denk persoonlijk dat het best nog wel eens waar kan zijn...Een oude klasgenoot van mij die ik nog wel eens zie zei 2 dagen terug dat hij een telefoontje van de winkel had gekregen dan hij hem dinsdag op kon gaan halen. En ik geloof hem wel..ik mag dinsdag bij hem gaan kijken als hij SA heeft Maja nog ff afwachten dus Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 maar toch het lijkt mij niet in de styl van R* om ons voor te liegen over zo'n mega spel, enkele verwachten hem vrijdag en andere dinsdag wat moeten we hiervan denken Reageren
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 maar toch het lijkt mij niet in de styl van R* om ons voor te liegen over zo'n mega spel, enkele verwachten hem vrijdag en andere dinsdag wat moeten we hiervan denken ik denk dat dit vooral via de winkels gaat en niet via R* Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ja maar de winkels mogen ze maar 29 oktober in europa verkopen anders krijgen ze met R* te doen :o Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Ja precies maar er zullen altijd speelgoedwinkels door heen glippen die hem iets eerder verkopen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.