Jump to content

gta sa komt eerder


webbes

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webbes

    12

  • Spike

    6

  • Tupac A. Shakur

    6

  • victor88

    6

Top Posters In This Topic

nou ik ga naar de winkel met de folder en zeg dat het er staat dan moeten ze hem geven en zo niet dan is er altijd nog vrijdag

maar niet geschoten is altijd mis ;)

ze mogen hem nog niet verkopen :angry: , wat op dat blaadje staat bedoelen ze mee, dat ze die op 28okt in de winkel hebben (in de magazijn dus!)

Link to comment
Delen op andere websites

het zal wel leuk zijn die ene dag eerder

ja zeker we hebben al lang gewacht :) het w88 mag wel beloond worden hahah maar als het vrijdag is maakt het mij niet uit die ene laatste dag overleef ik wel :lol: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign:

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ga naar de winkel met de folder en zeg dat het er staat dan moeten ze hem geven en zo niet dan is er altijd nog vrijdag

maar niet geschoten is altijd mis ;)

ze mogen hem nog niet verkopen :angry: , wat op dat blaadje staat bedoelen ze mee, dat ze die op 28okt in de winkel hebben (in de magazijn dus!)

nee hoor dan verkopen ze hem gewoon ik weet niet of jullie de release van VC nog konde herinneren maar VC werd ook een dag eerder verkocht dan de release datum!!

Link to comment
Delen op andere websites

nee hoor dan verkopen ze hem gewoon ik weet niet of jullie de release van VC nog konde herinneren maar VC werd ook een dag eerder verkocht dan de release datum!!

aha ik wil sa bij free record shop kopen, en jah zal ik dan volgende woensdag kunnen bellen, van of ze die weg willen laten leggen (op een vriendelijke manier!)

en dat ik van plaats vrijdag`s, s`ochtens, donderdag`sochtens, kom halen hey ,zo ga ik dat doen weer 1 dag sa erbij :lol: ;):D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag het me af. Want het is niet zo dat ze er geheimzinnig over doen. Als je ze belt zeggen ze het ook. Maar de 28e of 29e wat maakt die ene dag dan nog uit. Nou ja beter vrijdag als donderdag want vrijdag is het weekend ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk persoonlijk dat het best nog wel eens waar kan zijn...Een oude klasgenoot van mij die ik nog wel eens zie zei 2 dagen terug dat hij een telefoontje van de winkel had gekregen dan hij hem dinsdag op kon gaan halen.

En ik geloof hem wel..ik mag dinsdag bij hem gaan kijken als hij SA heeft :)

Maja nog ff afwachten dus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar toch het lijkt mij niet in de styl van R* om ons voor te liegen over zo'n mega spel, enkele verwachten hem vrijdag en andere dinsdag wat moeten we hiervan denken ;)

ik denk dat dit vooral via de winkels gaat en niet via R*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...