Jump to content

gta sa komt eerder


webbes

Recommended Posts

Jongens, dat heet nou Concurrentie.

De winkels gaan m dan eerder verkopen om dat klanten te winnen, dat vind ik wel een slimme zet van ze maarja het is wel ILLEGAAL, maarja dat mag de pret niet drukken natuurlijk.

Ik zou dat ook doen als ik bart sm*t was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webbes

    12

  • Spike

    6

  • Tupac A. Shakur

    6

  • victor88

    6

Top Posters In This Topic

waarom zouden ze met rockstar te doen krijgen? Kijk ze rockstar vind het niet leuk dat is een ander verhaal maar rockstar kan er niks aan doen. Want het zou bijvoorbeeld nergens op slaan als winkels geen rockstar spellen meer mag verkopen want daardoor maakt rockstar zelf in-direct ook minder winst.

Link to comment
Delen op andere websites

mmm ja R* kan ze moeilijk de dag zelf leveren, hopelijk verkopen ze hem niet eerder dan zit je zo suf op school en vrijdag is het toch weekend en vakantie.

En dinsdag zullen we nog iets zien van screens en movies denk ik !

nog even: let op R*

Link to comment
Delen op andere websites

dat worden er masssssssssas maar ik zal er niet veel naar kijken, het is veel leuker als je een vaag overzicht hebt over alles en niet dat je de plaatsen al vanbuiten kent voor je het spel hebt , zo kan je alles zelf nog ontdekken en komen er veel suprises :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk persoonlijk dat het best nog wel eens waar kan zijn...Een oude klasgenoot van mij die ik nog wel eens zie zei 2 dagen terug dat hij een telefoontje van de winkel had gekregen dan hij hem dinsdag op kon gaan halen.

En ik geloof hem wel..ik mag dinsdag bij hem gaan kijken als hij SA heeft :)

Maja nog ff afwachten dus ;)

dat is toch niet toevallig de zelfde gast die over die komeet vertelde he :puh: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk persoonlijk dat het best nog wel eens waar kan zijn...Een oude klasgenoot van mij die ik nog wel eens zie zei 2 dagen terug dat hij een telefoontje van de winkel had gekregen dan hij hem dinsdag op kon gaan halen.

En ik geloof hem wel..ik mag dinsdag bij hem gaan kijken als hij SA heeft :)

Maja nog ff afwachten dus ;)

dat is toch niet toevallig de zelfde gast die over die komeet vertelde he :puh: :lol:

Die kwam uit mijn klas ... :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

intertoys bartsmit en e-plaza maar dat is ven bartsmit verder nog geen folders gehad van de free record shop maar ik denk dat die wel meegaat

webbes dat klopt 28okt hebben ze hem, binnen en dan leggen ze dat in de winkel voor/na sluitings tijd voor de dag erop dus.., dat is de 29okt, en daarom noemen ze dat de release dag 29okt dusssssssss..........!!!!! :D;)

*******nog 5 days left!!!!!********

en als ik dat ze 2 dagen terug dan is het niet waar <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...