Jon-asses Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Hey iedereen, Ik heb 2 signatures over 'Le Tour De France' gemaakt. Eigenlijk zijn ze hetzelfde qua idee, maar het één is voor mijn topic en het ander gebruik ik voor een battle. Hier zijn ze: Sig 1: Sig 2: Sig3: Rates+Comments AUB . PS: Ben 2.5 maand bezig met PS. Bewerkt: 24 juni 2006 door Jon-asses Reageren
deagle Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik vind ze allebei zeer mooi gelukt! Ook omdat ik weet dat je de helm van Basso erin hebt geplakt. Mooie kleuren en de 2 topfavo's. Goed gedaan ook met de motion blur! 8/10 8/10 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit. Mooi lettertype ook, hè? Een 8/10 krijg je van mij. Mvg Flitskikker Bewerkt: 24 juni 2006 door flitskikker Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik vind ze allebei zeer mooi gelukt!Ook omdat ik weet dat je de helm van Basso erin hebt geplakt. Mooie kleuren en de 2 topfavo's. Goed gedaan ook met de motion blur! 8/10 8/10 Heb ik dat al gezegd misschien? Inderdaad ik heb een helm erop geplakt omdat de echte helm niet helemaal op de foto stond . Ziet er goed uit.Mooi lettertype ook, hè? Een 8/10 krijg je van mij. Mvg Flitskikker Hehe, nogmaals bedankt voor het lettertype he! Het past er érg goed bij maar is wel niet het echte. Volgens mij kun je geen origineel lettertype vinden, en is dit lettertype het best passende. Gemiddelde score tot nu toe: 8/10 Rate maar verder! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ze zijn erg goed gelukt Jon Ik vind de lettertype ook erg mooi En 2 toprijders erop, dat maakt het helemaal af 9/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ik heb er nog eentje gemaakt . Dit is mijn voorlopige lijstje, dus je moet ze alledrie raten. Sig 1: Sig2: Sig 3: Btw: Heb de eerste post ge-edit, voor de mensen die alleen de eerste post van een topic lezen . Rates+ Comments Please ! Bewerkt: 24 juni 2006 door Jon-asses Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Sig 1: Sig 2: Sig3: Rates+Comments AUB . PS: Ben 2.5 maand bezig met PS. Sig 1: Erg leuk want de kleuren passen goed bij de renders van de wielrenners. De effecten achter de wielrenners zijn erg mooi gelukt omdat het nu net lijkt of ze bewegen. Sig 2: Deze vind ik minder mooi dan Sig 1, omdat hij naar mijn ogen wat lichter is dan de 1e. Het font daarin tegen vind ik wel mooi, hij lijkt wel bijna hetzelfde als op het logo. Sig 3: Vind ik de mooiste van de drie omdat het net lijkt alsof ze op de weg zitten. Het groen gele effect op de achtergrond is ook mooi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.