DaBeast Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Heb Photoshop maar eens aangezet. En nog maar eens een template gemaakt aan de hand van een tutorial. Dit is de final result (zonder dat anti rip dinges natuurlijk ). Edit: Alles is zelf gemaakt, Paterns,Grunge brushes,... Natuurlijk de template zelf ook, behalve het lettertype en de achtergrond patern, die zat er bij . Ratez? Edit2:Foutje gevonden @ Footer, copyright is zonder een t, dat is nu gefixt . Greetz Bewerkt: 24 juni 2006 door dabeast Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Machtig gewoon! kluren lopen mooi over en dat lettertype scoort gewoon bij mij! een 8 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Heel wat fouten wat de indruk geeft van, sluiten deze website. De buitenkant, is gewoon weg super mooi, dan komen de balken, erg mooi, dan komt er erg plain, en erg lelijke groene kleur, wat nergens op trekt, dan ga ik naar boven, dan zie ik die buttons, die buttons erg super gedaan, maar dan die font. het kan niet lelijker, die font is niet mooi, gebruik standaard fonts. Dan kom ik bij de header (Logo, banner) Erg mooi, maar weer een lelijke font, gebruik een font die van zichzelf bold is. Staat veel beter. Dan ga ik naar beneden dan zie ik de footer (de plaats waar jouw copyright en affs staan) Dan denk ik van, jongen je weet niet wat voor font je gebruikt, gebruik arial of verdana staat veel mooier. Ook moet je een donkere kleur gebruiken voor de copyright. Misschien heb je wat aan de tips die ik geef, want dit moet je verbeteren dan kun je nog wel eens een mooie site maken voor een bedrijf of iets dergelijks. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Het geheel is erg mooi geworden, ik vind de groene kleuren wel mooi. De Fonts van de buttons en de buttons zelf vind ik ook héél mooi geworden. Hij is erg mooi maar tog simpel gebleven want ik vaak zelf moeilijk vind om te maken... Alleen ik vind het logo bovenaan niet erg bij het geheel passen. Verder is hij kei mooi! Een 8/10 krijg je hiervoor.. Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 kleuren zijn mooi en idd ook heel mooi is dat lettertype, 9.7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.