smette Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 yo ik zou graag me helikopters vliegen, maar ik vind er geen. zijn er geen cheats voor helikopters ik vind ze nergens of moet ik er een speciale missie voor doen:s ik weet het nie dus wil je eens reageren en zeggen hoe ik aan een helikopter kan graken greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Welkom op Het GTA-Forum Neen, er zitten helaas geen Heli's in GTA LCS. Je kunt ze wel Spawnen met CheatDevice: Maxbot.com Dit is een Cheat programma waarmee je vanalles kan doen. Gebruik de volgende keer de Zoekfuctie want er zijn al Topic's over Bewerkt: 23 januari 2007 door ASPHALT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Er zitten wel Helicopters in het spel, aangezien die gebruikt wordt in enkele missies. In één missie kan je zelfs een 'truukje' toepassen om toch even met de heli te kunnen vliegen zonder cheatdevice. Je kan echter wel niet zo hoog vliegen als in de cheatdevice en je moet boven Chinatown blijven anders ontploft de heli plots. Je komt hem nog eens tegen maar daar moet je hem zelf kapotschieten. Je ziet dan dat het wrak niet zoals bij de politieheli's in de grond zakt maar blijft liggen, wat wil zeggen dat hij 'echt' is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Ik heb hem nu ook op de PS2, maar zouden daar dan geen helicopters in zitten? (Ik heb er nog geen 1 gevonden.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 ik denk het niet want dan moes R* de daken weer "dicht" gaan maken en ik denk dat ze dat niet hebben gedaan van wege het vele werk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Ik heb hem nu ook op de PS2, maar zouden daar dan geen helicopters in zitten?(Ik heb er nog geen 1 gevonden.) Zoals ik al zei, bij die missie. Ze zitten effectief in het spel maar ze spawnen nergens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 de enige manier is denk ik met een cheatdevice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
emer Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 konden ze maar een paar cheats uitvinden voor helikopters.dat is toch niet zoveel werk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Als je zo'n cheat van cheatdevice gebruikt, gaan er dan ook punten van je Criminal Rating af? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 ik denk van wel maar ik ben het niet zeker. als het werkt als een gewone cheat dan wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 In dit topic is een savegame van iemand die een helikopter te pakken gekregen heeft: http://gamerzworld.wordpress.com/2005/11/2...-save-file-mod/ >>> Door VforV: Je bumpt een topic van ruim vijf maanden en bovendien was er al zo'n savegame op www.chetdevice.com. Slotje. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts