Silverwing Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 De tekst heb ik eens geprobeerd heel apart te doen, en het is wel gelukt denk ik. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 De tekst heb ik eens geprobeerd heel apart te doen, en het is wel gelukt denk ik. Dat is zeker gelukt! En het is ook een hele mooie sig! Mooie kleuren, alles past goed bij elkaar... Rate: 9,8/10! Groetjes, Jet Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Bedankt voor je reply. Nog meer rates? Reageren
Synchro Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Achja , ik zal wel raten , Jonas. Het is weer een mooie Anime signature. Die vind ik gewoon eigenlijk perfect. De background past volledig bij de render.En de text staat er perfect op geen min puntjes daarop. Echte uitstaling doet hij niet maar hij is wel héél mooi. 9/10 Bewerkt: 25 juni 2006 door Synchro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.