Sunray Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Type: sig Stijl: Hip Hop of gangsterstijl. Grootte:500 x 150 Afbeelding:Ik wil een plaatje van Eminem,50 Cent,Tupac dus iets opvallends en mooi. Tekst:Hip-Hop-F0rum, en daaronder moet staan (met iets kleinere letters) Klik op deze sig om naar mijn Hip-Hop-F0rum te gaan. Rand:Geen rand. Kleuren:Kies je zelf. Render:Eminem,50 Cent,Tupac,hetzelfde bij afbeeldingen dus. Extra:Iets opvallends,mooi. Bewerkt: 24 juni 2006 door Sunray
Ferre Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Als ik je titel lees dan begrijp ik dat je deze aanvraag door die 4 leden wilt laten doen. Alleen die leden zitten niet in het Graphics Team 06. Je het wel via PB vragen of het door het GT06 laten doen.
Sunray Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik bedoel alleen maar of er een goeie photoschopper het doet.
Ferre Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik bedoel alleen maar of er een goeie photoschopper het doet. Maar wil je dat het door iemand van de 4 leden -die in je titel staan- wordt gedaan? Of door iemand van het Graphics Team 06? Wee a.u.b. wat duidelijker
Arjen Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!) Titelbeschrijving is verkeerd. Lees de regels nou eens door!! Afbeelding is verplicht.
Recommended Posts