Jump to content

Jennifer Lopez

Recommended Posts

Geplaatst:

Hot stuff!!!

Een 10/10 die is werkelijk (weer) een van je beste!

de kleuren passen ,plaatje is geslaagd,kortom De max

Proficiat!

Geplaatst:

In de linkerbovenhoek is het te licht, en in de rechteronderhoek is het te donker. :puh: Zelf vindt ik hem wel leuk, alleen staat de Lens Flare bovenaan niet zo goed. De tekst vindt ik echt totaal mislukt (om het zo bot te zeggen), dus daar kan je beter wat aan doen. Al bij al is het best wel een mooie creatie, buiten de minpuntjes. 7/10

Geplaatst:

Alweer erg mooi GL! Het achtergrond effect past goed bij J-Lo zelf. Ook zijn er goede effecten gebruikt voor de render. Alleen wat ik (Bijna) altijd een minpunt vind aan je sigs is de tekst... Het effect dat de tekst gedraait is past niet goed bij de sig zelf. Als ik jou was zou ik gewoon klein boven in de hoek ''J-Lo'' zetten, dan valt hij wel niet zo op maar dan heb je wel een mooie tekst.. Een 8.5/10 krijg je voor deze sig.

Geplaatst:

Mooi :klap: !! maar ik vind dat er in de linkerbovenhoek wat te veel licht is, anders niks omp op aan te merken, 9.6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...