clifdon Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 waar kan ik traangas downloaden en installeren? graag antwoord zo snel mogelijk ik kon het niet op gtagames vinden :'( en het lijkt me zow leuk please help me mvg clifdon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kanis20 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Het is mogelijk om dat in vc te krijgen door in het main.scm er wat te veranderen ik heb het wel eens gehad in gta vc was wel leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Het is mogelijk om dat in vc te krijgendoor in het main.scm er wat te veranderen ik heb het wel eens gehad in gta vc was wel leuk! maar wat moet ik veranderen? pls help me want ik heb vc nou al 30 X opniew geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.