Achille Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Hier de Render die ik zelf heb gerenderd: Hier mijn Optimus Prime Art, Ben alleen met render begonnen alleen een paar keer Bush en heel veel gesmudged allerlei Effecten, Lens Flare, Ect... Rates? Anderhalf uur werk Bewerkt: 24 juni 2006 door Achille Reageren
Achille Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Sig Versie Optimus Prime: Alles raten AUB Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Prachtig! Erg knap gedaan, je hebt de render heel mooi "uitgeknipt", er zijn (bijna) geen fouten te zien. De signature is ook heel erg mooi. Het effect links, met die 3 stukjes is erg orgineel. Ik geef de render een 8/10 En de signature 8,5/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 De render is erg clean. Nice Je Optimus Prime Art is ook goed gelukt. Alleen volgens mij heb je een paar keer te veel sharpen gedaan. De sig is ook erg mooi, ik vind de tekst (naam) er goed in verwerkt. Het enige min punt is toch de tekst me rood en blauw. Ik had het wat minder gedaan, het trekt te veel aandacht. Opacity lager zetten oid. Keep it up man. Reageren
Backsmash Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hier mijn Optimus Prime Art, Ben alleen met render begonnen alleen een paar keer Bush en heel veel gesmudged allerlei Effecten, Lens Flare, Ect...Rates? Anderhalf uur werk en dan even roeren en: klaar is een prachtig werk! ik zou niets weten wat er zou veranderd worden. een 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.