Follow Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik wil graag een Flash site gaan maken met een macromedia flash product. Hoe doe ik het, ik geef alvast een soort voorbeeld hoe het ongeveer eruit komt te zien. Want ik pas mijn site (Codrax.nl) aan, naar een Halo Site. Link naar ongeveer eruit zien site. Niet met een muziek speler erbij dan, maar hoe maak ik ongeveer zo'n site? Reageren
Fuffie Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik denk niet dat dit zo makkelijk gaat maar ik zal zeggen boeken huren bij de bibilotheek en dan leren over flash of even googlen Reageren
Dizcid Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Op deze website http://www.flashfreaks.nl/ staat er allerlei tutorials en andere dingen over flash. Reageren
Fuffie Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 nou veel plezier me leren als je het te minste leuk vind goed oefenen hè anders snap je het nog steeds niet ik hoop dat je site mooi word veel suc6 Reageren
Follow Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Is er mischien ook een programma om heel simpel zo'n site te maken? Reageren
Ewoud Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Is er mischien ook een programma om heel simpel zo'n site te maken? Flash is voor de duidelijkheid niet simpel. Het is zeer uitgebreid en het vereist scripting. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Het zal wel een stom idee zijn , Maar je zou op een site waar ze allemaal van die flash games hebben een keer de maker ervan om hulp proberen te vragen. Reageren
deagle Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Er bestaat wel een handig programmatje dat veel gemakkelijker is om te gebruiken. Dit prgramma heet SwishMax en kan je hier een 30-dagen trial op downloaden : Klikkerdeflik! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Er bestaat wel een handig programmatje dat veel gemakkelijker is om te gebruiken.Dit prgramma heet SwishMax en kan je hier een 30-dagen trial op downloaden : Klikkerdeflik! Heb op dit moment niet echt tijd om het te proberen, maar de site zag er erg profesioneel uit. Bewerkt: 30 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.