Jump to content

Krijg op geen enkele manier me pc niet meer geformateert!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het al! ik had het even aan Schno009 gevraagt!

Hij zij dat ik een eenWindows 98 nodig had! deze heb ik dus gedownload van Bootdisk.com en op flop gezet!

Toen Fdisk gebruikt, en toen kon ik hem wel formatteren! hoe het kan snap ik nog steeds niet.

Alleen ik heb nu nog een vraag, als ik een schuifopruiming doe, staan er altijd heel

veel mappen bij tijdelijke internet bestanden! maar elke keer als ik een site bezoek

komen er weer foto,s of bestanden in te staan. kan dat misschien automatich

dat er niets meer komt, zodat ik niet steeds een schuifopruiming moet uitvoeren?

Bewerkt: door searagent
Geplaatst:

Ik weet wel hoe dat moet, maar die dingen zijn belangrijk. als je bijv. instelt dat ie maar 2 mb mag gebruiken, en er staatn 20 foto's van 500 kb op de site, dan laad hij er maar 4. als je het nodig vind, PM me dan

Geplaatst:

Gebruik je IE of FireFox? Als je IE gebruikt gebruik dan FireFox en stel het ''cache bestand'' in op max. 50mb. Dan heb je er geen last meer van. :engel:

Geplaatst:

En dan kan je nog gewoon surfen?

ps sorry voor de vorige post maar ik gebruik een Engelse FireFox vandaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar schijfbeheer via >Configuratiescherm (catogorie weergave)>prestaties en onderhoud>systeembeheer>computerbeheer>schijfbeheer>rechtermuisknop op de schijf die je wilt formatteren>klik op formatteren. hij zou nou moeten werken

(dit topic is voor andere die simpel hun HD willen formatteren ;)

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...