hompi Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik was aan het spel ik zat in san fiero ik ging die vlavet missie doen tijdens die misie s zag ik dat dat zooitje rechts boven in weg was ( tijd wat voor een wapen leven wanted level ) weg ik denk als ik er me kap komt het terug maar dta niet zo ik heb ook al gesaved en opnieuwe geladen maar het was een bleef weg wat moet ik doen ewat moet ik doen Reageren
pieter05 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) kijk eens in je menu, denk dat je het daar kunt vinden, je kan het weglaten om screenshots enzo te trekken Bewerkt: 24 juni 2006 door pieter05 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik was aan het spel ik zat in san fiero ik ging die vlavet missie doentijdens die misie s zag ik dat dat zooitje rechts boven in weg was ( tijd wat voor een wapen leven wanted level ) weg ik denk als ik er me kap komt het terug maar dta niet zo ik heb ook al gesaved en opnieuwe geladen maar het was een bleef weg wat moet ik doen ewat moet ik doen Je bedoelt denk ik dat de zogenoemde 'Hud Mode' weg is. Dit kun je op de volgende manier oplossen: Ga naar Options >> Game Settings (o.i.d) >> Hud Mode: On. Veel succes! Reageren
VforV Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Deze moeten aanstaan: Maps & Blips Hud Mode Deit: NandroDavids was me voor. Bewerkt: 24 juni 2006 door VforV Reageren
hompi Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 bedankt dat zal ik dan wel perongeluk hebben we geklikt :O en bednakt voor de snelle recties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.